Tesla Cybertruck a fost supusă recent unui test de autonomie care s-a desfășurat într-un live de peste 5 ore pe YouTube.
În mod surprinzător, acesta nu a reușit să atingă autonomia estimată oficial, acoperind doar 254 mile (409 km) în loc de 318 mile (511 km), cât se aștepta. Iată o analiză a testului făcut de cei de la canalul de YouTube Out of Spec Motoring.
Testul a fost efectuat la primele ore ale dimineții pe autostradă pentru a minimiza impactul traficului asupra rezultatelor. Șoferul a început testul cu o baterie complet încărcată și a condus Cybertruck până când a ajuns la 0% și nu s-a mai putut deplasa. Când acest lucru s-a întâmplat, testerii au fost nevoiți să tracteze camionul până la o stație de încărcare.
Pick-up-ul testat este o variantă Dual Motor Founders Series cu jante de 20 de inch și anvelope all-terrain. Această combinație se presupune că este optimă pentru a atinge o autonomie maximă de 318 mile. Cu toate astea la finalizarea testului în traficul real rezultă o autonomie ce acoperă doar 254 de mile parcurse, ceea ce reprezintă o scădere de 21% a autonomiei față de estimarea prezentată de Tesla.
Merită menționat faptul că acest test nu a fost efectuat în condiții optime pentru Cybertruck. În primul rând, temperatura în timpul testului a fost de doar 45 de grade Fahrenheit (7°C).
În al doilea rând, cea mai mare parte a testului s-a desfășurat la o viteză de aproximativ 112 km/h (70 mph). În cele din urmă, testul a avut loc în Texas, la o altitudine relativ scăzută. O viteză medie diferită, o altitudine diferită și o temperatură diferită ar putea produce rezultate foarte diferite, scriu cei de la Carscoops.com.
Pe lângă acești factori, se presupune că, la un moment dat, modelul electric va fi disponibil cu anvelope pentru toate anotimpurile, ceea ce ar trebui să îmbunătățească și autonomia.
VIDEO