Tesla a primit 1,3 milioane de comenzi pentru Cybertrack

Autor: Mihai Morcovescu 28 nov. 2021 Știri auto

Tesla a anunțat că a primit aproape 1,3 milioane de comenzi pentru Cybertrack, cel mai controversat model al companiei lui Elon Musk.

Prezentată în urmă cu doi ani de însuși excentricul miliardar american, camioneta electrică a stârnit numeroase controverse încă de la lansare din cauza designului său.

Peste 600.000 de comenzi în cinci luni

Producția lui Tesla Cybertruck fusese programată să demareze în cursul acestui an. Dar, ca urmare și a întârzierilor în finalizarea fabricii din Germania, producția a fost amânată în mai multe rânduri, urmând să debuteze în 2022.

În ciuda acestor probleme, Tesla a primit până în prezent aproximativ 1.270.000 de comenzi pentru camioneta cu zero emisii, valoarea acestora ridicându-se la circa 80 de miliarde de dolari (n.n. – circa 71 de miliarde de euro), conform unui raport publicat de publicația Electrek, citată de Insideevs.com.

Potrivit informațiilor furnizate de reprezentanții Tesla, cu deja doi ani de întârziere în ceea ce privește livrările, acestea vor putea fi finalizate într-un interval de câțiva ani.

Interesant este faptul că nu există nici o modalitate pentru a ține o evidență exactă a numărului de comenzi pentru Cybertruck, deși un sistem crowdsourced (n.n. – externalizarea unui serviciu) lucrează pentru a ține această evidență. Un raport publicat în urmă cu șase luni releva faptul că numărul de rezervări pentru Cybertruck atinsese pragul de 650.000 de exemplare, însă comenzile au continuat să vină într-un ritm alert.

Pentru a înțelege nivelul de popularitate de care se bucură Tesla Cybertrack, Elon Musk a dezvăluit că doar în prima săptămână de la dezvăluirea sa în 2019 au fost primite nu mai puțin de 250.000 de comenzi pentru camioneta 100% electrică a companiei californiene/


Urmărește Promotor.ro pe Google News


Sursa foto: Tesla


Mihai Morcovescu
Mihai Morcovescu
Sunt ziarist cu o experiență de peste 20 de ani în presa sportivă și auto din România, atât în print, cât și în online. Am scris de-a lungul timpului la Agerpres, Sport XXI, Jurnalul Național, Gazeta Sporturilor, ProSport, Autocar, AutoMotorsiSport.ro, Auto.ro, etc. De asemenea, am făcut ... citește mai mult

Comentarii
Inchide