Tesla a crescut cel mai mult comparativ cu anul trecut (TOP 10)

Publicat: 06 06. 2017, 11:10

Kantar Millward Brown a făcut topul celor mai valoroase brand-uri din lume, în care sunt şi cele din industria auto. Teoretic, valoarea în miliarde de dolari înseamnă suma la care ar putea fi vândute dacă e cineva interesat să le cumpere. Valoarea se stabileşte printr-un algoritm care ia mai multe variabile în calcul, de la active, fonduri de rezervă, cashflow şi provizioane până la oportunităţi de valorificare în contextul industriei.

Google rămâne numărul 1, cu 245.6 mld. $, o creştere de 7% comparativ cu 2015 – 2016.

Iată şi Top 10 brand-uri auto (în paranteză e locul în Top 100), apoi cu “+” sau cu “-“ e variaţia procentuală în raport cu anul trecut din perioada de evaluare.

1. Toyota $ 28.7 (30) -3 
2. BMW $ 24.6 (35) -8 
3. Mercedes-Benz $ 23.5 (40) +4 
4. Ford $ 13.1 (83) 0 
5. Honda $ 12.2 (91) -8 
6. Nissan $ 11.3 (100) -1 
7. Audi $ 9.4 (*) -1 
8. Tesla $ 5.9 (*) +32 
9. Land Rover $ 5.5 (*) +17 
10. Porsche $ 5.1 (*) +16