Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S. Aceasta încă figurează în configurator
Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S, potrivit unui mesaj postat pe Twitter de Elon Musk. Aceasta încă figurează în configuratorul Tesla, cu toate că accesarea acestei versiuni este blocată.
Într-un mesaj pe Twitter, șeful Tesla Elon Musk a salutat lansarea versiunii Plaid a versiunii actualizate Model S și a anunțat în același timp că versiunea Plaid+ a fost anulată. Potrivit lui Musk, motivul renunțării la Plaid+ este pentru că „Plaid este atât de bun”. Versiunea Plaid+ are o baterie mai mare, care i-ar fi asigurat lui Model S o autonomie de peste 830 de kilometri, față de cei 625 km pe care-i oferă Model S Plaid.
Tesla a primit deja comenzi pentru versiunea cu autonomie mărită a lui Model S, dar în acest moment opțiunea este blocată în configurator. Cu toate acestea, un rând mai jos apare informația că „Plaid+ va disponibil în 2022.
Tesla a anulat versiunea Plaid+ a lui Model S. Care sunt motivele
Tesla Model S Plaid dispune de trei motoare electrice, cu o putere totală de 1.020 CP. Versiunea Plaid+ ar fi trebuit să dispunăp de 1.100 CP, dar și o reducere a accelerației 0-100 km/h de la 2,1 secunde la „sub 2,0 secunde”. Probabil că Elon Musk a considerat irelevante aceste valori sau poate pur și simplu șeful Tesla are în vedere performanțe mai bune pentru versiunea Plaid, ceea ce face inutilă o versiune Plaid+.
Duminică, Musk a scris pe Twitter, unde are un număr de adepţi peste 50 de milioane: „Plaid + este anulat. Nu este nevoie, deoarece Plaid este atât de bun”. El a adăugat: „De la 0 la 60 mph în mai puţin de 2 secunde. Cea mai rapidă maşină de serie de orice fel. Trebuie să simţi pentru a crede” .
La fel ca alţi producători de automobile din America de Nord, Tesla s-a confruntat cu probleme legate de lanţul de aprovizionare, în special cu lipsa componentelor electronice. Compania a scos recent senzorii radar şi suportul lombar de pe scaunele pasagerului din faţă în sedanul său Model 3 şi crossover-ul Model Y, pentru clienţii din America de Nord.
Pe 26 aprilie, Musk spunea: „T1 a venit cu unele dintre cele mai dificile provocări ale lanţului de aprovizionare pe care le-am experimentat vreodată în viaţa Tesla. Dificultăţi ieşite din comun pe lanţurile de aprovizionare cu piese, pe întreaga gamă de piese. Evident, ne-a deranjat lipsa cipurilor. Aceasta este o problemă uriaşă”.