Descoperirile pentru industrie au la bază noile generaţii de
motoare pe benzină şi diesel, îmbunăţirea aerodinamicii, reducerea
greutăţii vehiculelor, şasiu şi transmisii noi, toate fiind incluse
în Tehnologiile Mazda SKYACTIV.
Pentru operatorii de flote şi şoferii maşinilor de companie,
tehnologia se traduce prin reducerea costurilor de
întreţinere, facturi de combustibil mai scăzute şi
economii de taxe în numeroase ţări europene unde taxele auto sunt
corelate cu nivelul emisiilor.
Rata scăzută de compresie a motorului diesel permite de asemenea
îndeplinirea standardului Euro6 fără ajutorul altor sisteme ce
tratează gazele evacuate.
Christian Blank, Director de operaţiuni de flote în Europa a
declarat: „Cercetările ne demonstrează că doar 10% dintre
noile automobile vândute în 2020 vor fi electrice. Aşadar,
considerăm că strategia pe care o urmăm este cea corectă – lansarea
într-o primă fază a tehnologiilor inovatoare pentru motoarele pe
benzină şi diesel şi continuarea dezvoltării în paralel a
vehiculelor hibride şi electrice, precum şi a celor pe bază de
hidrogen”.
Factorii de decizie pentru achiziţia flotelor şi şoferii
automobilelor de companie de-a lungul Europei vor putea experimenta
tehnologiile SKYACTIV pentru prima dată pe noul SUV crossover
compact,
CX-5. Programat să fie lansat pe majoritatea pieţelor la
începutul anului 2012, modelul înregistrează cele mai bune emisii
din clasă, de 120g/km CO2 şi îşi va face debutul mondial la
Salonul Internaţional de la
Frankfurt 2011.
„Tehnologia oferă o combinaţie câştigătoare între costuri
eficiente şi performanţe excelente de mediu fără a compromite
plăcerea de a conduce. Astfel, modelele noastre se vor situa în
topul ofertei de flote, în ceea ce priveşte valorile reziduale şi
ne vor permite să extindem baza de date a clienţilor europeni de
flote”, a spus dl. Blank.