Tehnologiile considerate esențiale de posesorii mașinilor de la Dacia
Majoritatea șoferilor Dacia se feresc de tehnologia neesențială pe care o vinde compania. Aceasta ar fi principală concluzie a studiului realizat recent de companie, în Marea Britanie.
Concret, studiul realizat de Dacia a fost făcut pe 2.000 de clienți din Marea Britanie. Rezultatul a arătat că 76% dintre ei cred că prea multă tehnologie nu e necesară pentru mașină, iar 61% ar prefera prețuri mai accesibile pentru mașinile echipate doar cu tehnologia pe care o folosesc în mod regulat.
De asemenea, studiu a arătat că o treime dintre șoferi cred că prea multe tehnologii sunt montate pe mașini, în timp ce 69% au spus că tehnologia în mașină a devenit prea complicată.
Clienții Dacia resping tehnologia neesențială pentru că e scumpă
Potrivit autocar.co.uk, 78% dintre respondenți au spus că doresc doar tehnologie în mașină pe care o consideră utilă pentru a le face viața mai ușoară și mai confortabilă pe drum.
Senzorii de parcare, tehnologia DAB pentru radio, Bluetooth-ul și camerele de marșarier s-au dovedit a fi caracteristicile cele mai utilizate și de dorit într-o mașină.
Andreea Guinea, șeful de producție al Dacia, a declarat că firma va menține niște prețuri scăzute pentru mașini și se vor evita caracteristicile „inutile”.
„Clienții nu sunt pregătiți să plătească pentru tehnologii avansate. Ei evită funcții care nu sunt utile. Strategia noastră de brand este să ne concentrăm pe lucrurile esențiale pentru mașină. Vrem să oferim funcții esențiale într-un mod distractiv.
Întotdeauna facem un echilibru în alegerea caracteristicilor pentru mașini. Nu avem lucruri foarte complicate sau funcții inutile, pentru că nu vrem să ne cheltuim banii dezvoltând lucruri și să creștem prețul mașinii”, a spus Andreea Guinea.
Luna trecută, Dacia a anunțat că următorul SUV Duster, care va apărea în 2024, va urma aceeași strategie, oferind un „raport preț-funcție foarte bun”, în ciuda introducerii unui sistem de propulsie hibrid.