Dacia Duster nu mai este cel mai bine vândut SUV din România. Modelul a îmbătrânit și își așteaptă versiunea facelift. Până la apariția sa, sunt modele străine cu gardă la sol care se vând mai bine decât Duster în țara noastră.
Dacia Duster II a fost prezentată oficial în septembrie 2017 la Paris. Anul acesta va primi o versiune facelift. Actualizarea îi va aduce un look mai modern, dotări noi și sisteme de asistență actuale. Până atunci însă, modelul construit la Mioveni nu poate ține ține pasul cu mașinile străine cu gardă mare la sol care i-au cucerit clienții români.
Cel mai popular astfel de model este unul care se construiește tot în România. Este vorba despre Ford Puma, care iese de pe linia de asamblare a uzinei de la Craiova, acolo unde vede lumina zilei și Ford EcoSport.
Potrivit datelor APIA, anul acesta, Puma a devansat Duster-ul românesc în fiecare lună. 237 de unități au fost înmatriculate în luna ianuarie și 228 în luna februarie. Duster și-a trecut în cont 153 de unități în ianuarie și 191 în februarie. Ford Puma pornește de la 21.050 de euro.
În prima lună a acestui an, și Toyota C-HR a fost peste Duster. 186 de clienți au ales crossover-ul subcompact lansat în Europa în 2017 și supus unui facelift în 2019. 25.510 euro este prețul de pornire al modelului nipon.
Câștigă teren și noul Hyundai Tucson. 239 de unități au fost înmatriculate în luna februarie în România. Tucson are un preț de listă de 24.823 de euro. Dar cu promoțiile oferite de Hyundai și cu tichetul Rabla, SUV-ul ajunge la 19.300 de euro.
Dacia Duster rămâne printre cele mai accesibile modele cu gardă mare la sol în țara noastră. 14.050 de euro este prețul său e pornire, fără tichetul Rabla. Mai accesibil, dar mai puțin spațios este Stonic de la Kia, care pornește de la 13.214 euro.
Citește și:
https://www.promotor.ro/stiri-auto/top-10-cele-mai-ieftine-suv-uri-mici-romania-2-18836575