Subaru Tribeca – Facelift

Publicat: 04 04. 2007, 00:00

Principalele modificări la capitolul estetic s-au efectuat la partea frontală, noul Tribeca având acum, surprinzător, un aspect mai conservator. În interior, viitorii clienţi vor fi întâmpinaţi de aceeaşi calitate şi sportivitate cu care ne-a obişnuit Subaru. Motorului de 3,0 litri i-a fost mărită cilindreea cu 0,6 litri, păstrându-se însă consumul şi emisiile de noxe scăzute. Propulsorul beneficiază de un nou sistem de răcire, care va permite alimentarea lui şi cu benzină cu o cifră octanică mai mică, micşorând în acest mod costurile de intreţinere.

Pentru un cuplu cât mai bun chiar şi la turaţii joase, Subaru şi-a echipat motorul cu Dual Active Valve Control System – ontrolul timpului de deschidere şi închidere atât al supapelor de admisie, cât şi al celor de evacuare. Cutia automată cu 5 trepte a fost modificată pentru un mangament mai bun şi o greutate scăzută, noua transmisie cântărind acum cu 4,4 kilograme mai puţin. Suspensia a fost îmbunătăţită oferind un confort mai bun, iar vizibilitatea a avut numai de câştigat după modificarea oglinzilor exterioare şi a lunetei. În