Subaru – motor diesel
Motorul diesel este destinat, cum altfel, pieţei europene, unde va echipa modelele Legacy Tourer şi Outback, începând cu septembrie, urmând ca ulterior să ajungă şi sub capota lui Forester şi a noului Subaru Impreza. Motorul are o cilindree de 2,0 litri şi dezvoltă o putere destul de modestă pentru standardele actuale: 150 CP la 3.600 rpm, însă cuplul de 250 Nm este disponibil de la 1.800 rpm.
Breakul de clasă medie Legacy Tourer, echipat cu acest propulsor, este capabil de o viteză maximă de 202 km/h şi un demaraj 0-100 km/h în 8,5 secunde, în timp ce consumul mediu se cifrează la 5,7 litri/100 km. Subaru Outback are performanţe ceva mai modeste (199 km/h viteză maximă şi demaraj până la 100 km/h în 8,8 secunde), iar consumul este mai mare cu 0,1 litri/100 km. Emisiile de CO2 sunt printre cele mai reduse în clasa sa, cifrându-se la 151 g/km – o performanţă notabilă, având în vedere că vorbim despre un automobil cu tracţiune integrală permanentă.
Startul vânzărilor se va da începând cu luna februarie, iar preţul de pornire se va cifra la peste 26.000 euro, în condiţiile unui nivel de echipare foarte bogat.