Ştim şi singurul loc în care se va produce noul Duster. Adio, Maroc!

Autor: Alexandru Banu 24 sept. 2017 Știri auto
Ştim şi singurul loc în care se va produce noul Duster. Adio, Maroc!
Acum, că a apărut Duster-ul, toţi suntem cu ochii pe producţie. Îl vrem cât mai repede şi aici, lângă noi. Ăsta este şi planul francezilor de la Mioveni: să facă maşina exclusiv în România şi spre deloc în Maroc.
 
Ziarul Financiar scrie şi despre un nou model, care îl va înlocui pe butucănosul, dar megautilul, Lodgy. Suntem siguri că mulţi români încă nu deosebesc Lodgy de Dokker. Dokker e un pic mai atractiv şi funcţional cu uşa glisantă şi probabil că e unul dintre motivele pentru care rămâne în producţie. Cine va veni însă în locul marelui Lodgy? “Nu vom renunţa la piaţa modelelor cu şapte locuri, iar după ce ciclul de viaţă al lui Lodgy va ajunge la sfârşit, vom avea un nou model în ofertă. Nu va mai păstra acelaşi desgin deoarece segmentul monovolumelor scade, iar acelaşi lucru îl vedem şi la Renault Scenic şi vom merge către SUV-uri”, explică Marc Suss, directorul gamei global access în cadrul Grupului Renault.
 
Prima oară când s-a discutat scoaterea lui Lodgy din gama brand-ului românesc a fost acum 2 ani, asta  în condiţiile ţiile în care chiar Dacia a trecut peste strategia de producţie – dacă înainte MCV – ul era şi maşină de familie cu cinci sau şapte locuri, dar şi utilitară în acelaşi timp, acest model a fost înlocuit de trei maşini diferite – Lodgy, MCV şi Dokker – în două caroserii, de marfă şi pentru transport pasageri.
 
Soluţia pe care ne-am dori-o ar fi construirea unui Duster generos care să conţină mai multe locuri, cu o bancheta a doua în gemul modelelor Nissan Qashqai Plus 2 din vechea generaţie sau noul Volkswagen Tiguan Allspace, arătat în premieră europeană la Salonul Auto de la Frankfurt.
 
Ce se va întâmpla până la urmă rămâne un secret de producţie pe care Dacia îl va păstra departe de concurenţă. Asta nu este singura surpriză Dacia în continuarea dezvoltării gamei. La un moment dat, o publicaţie spaniolă a vorbit despre ivirea unui model electric în câţiva ani, un sector pe care – dacă vrea să fie în topul mărcilor interesate de nevoile clienţilor – Dacia trebuie să-l aibă. Din sursele spaniolilor, noul şi primul model electric Dacia va fi şi cel mai ieftin din Europa. Dacia are în grup platforma Nissan Leaf / Renault Zoe pe care o poate folosi pentru ridicarea unui model electric. Leaf şi Zoe sunt cel mai binde-vândute modele electrice din lume. 
 

Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide