Standul Dacia la Geneva 2009
Acesta nu a mai fost siuat cum te-ai fi aşteptat, lângă cel Renault, ci a a vut parte de o companie foarte selectă. Vis-a-vis aveam standul Lexus, pentru ca în spate să regăsim modelele Fisker. În flancuri, Daihatsu, cu rol de zonă tampon faţă de standul Renault şi ABT.
Aerisit şi cu numeroase informaţii, locului de prezentare al constructorului român i-a lipsit un singur lucru. Şi nu cred că este greu de ghicit, mai ales când vedeţi pozele de la faţa locului: câteva românce. Acest lucru a fost oarecum compensat de numărul destul de mare de modele prezentate.
În ceea ce priveşte restul modelelor expuse, standul Dacia la Geneva 2009 s-a mulat perfect pe cerinţele pieţelor locale. Trei modele Sandero au putut fi admirate, dintre care unul cu mini-kit-ul de SUV, iar altul, o premieră, dotat cu motorul 1,2 16v. Dacia Logan MCV a fost şi ea prezentă cu două modele, în timp ce sedanul Logan a fost expus într-o extremitate a standului, din cauza relevanţei scăzute pentru vizitatorii salonului.
Deşi ne-am aşteptat să vedem noi modele precum Dacia SUV sau Sandero Stepway, a trebuit să ne mulţumim doar cu Duster. Care, spre deosebire de majoritatea prototipurilor prezente la salon, cu accent semnificativ pe ecologie spre exemplu, este un concept-car old-school. Aşa cum este definiţa unei asemenea maşini: un exerciţiu de design.
Aşteptăm acum Salonul Auto de la Frankfurt 2009. Sunt curios de interesul vizitatorilor faţă de prezenţa Dacia, având în vedere mai ales nebunia la vânzări din Germania.