Standul Chevrolet la Geneva 2011

Autor: Andrei Nan 02 mart. 2011 Știri auto

Variantele Camaro coupe şi convertible vor fi cu siguranţă în
centrul atenţiei la Geneva. Disponibile cu motor V8 când vor fi
puse în vânzare la anumiţi dealeri Chevrolet în septembrie,
autovehiculele Camaro, cu siluetă coborâtă şi partea faţă şi spate
proporţionale, rămân fidele conceptului original, având un design
care reprezintă un omagiu adus istoriei sale legendare, fără a
părea retro.

Sub capotă, un motor V8 de 6,2 litri care dezvoltă 432 CP şi
generează un cuplu de 569 Nm, îi conferă noului Camaro un nivel de
putere corespunzător aspectului. Dacă este combinat cu o transmisie
automată cu şase trepte, acest motor dezvoltă 405 CP/556 Nm şi este
prevăzut cu sistemul de reducere a consumului de carburant al GM,
Active Fuel Management (Gestionarea activă a consumului de
carburant), care îi permite să utilizeze doar patru cilindri atunci
când autovehiculul este încărcat uşor.

Interiorul modelului Camaro este caracterizat prin echilibrul
atrăgător între tradiţie şi modernitate, cu detalii precum
comenzile de mari dimensiuni, cu ornamente cromate, suprafeţele cu
luciu subtil şi materialele textile premium.

Şasiul autovehiculului Camaro este prevăzut cu control
electronic al stabilităţii (sistemul StabiliTrak al GM) şi sistem
de control al tracţiunii, oferite amândouă ca echipamente standard,
în timp ce un mod „Sport” reglabil este oferit pentru a asigura
performanţe la rulare, de exemplu, pe circuitele de curse. Funcţia
Launch Control asigură porniri de pe loc rapide şi sigure, în timp
de discurile ventilate de mari dimensiuni (355/365 mm faţă/spate),
completate cu etriere Brembo din aluminiu cu patru pistoane,
asigură performanţe de frânare impresionante pentru toate modelele
Camaro.

Camaro oferă o gamă completă de funcţii de siguranţă, inclusiv
airbaguri frontale cu declanşare în două etape, airbaguri laterale
pentru torace montate în scaunele din faţă şi airbaguri tip cortină
pentru zona capului pentru scaunele din faţă şi din spate.

Înrudit cu versiunea coupe, modelul a fost proiectat încă de la
început pentru a fi construit atât în formă de coupe, cât şi în
formă de decapotabilă, cu un acoperiş care poate fi coborât în doar
20 de secunde. Creat în urma unui parteneriat cu compania care a
realizat şi acoperişul decapotabil al modelului Corvette, acesta
funcţionează într-un mod similar, pliindu-se în formă de „Z” şi
este blocat cu ajutorul unui singur mâner amplasat la îndemână în
centrul părţii superioare a parbrizului. Acesta este fabricat
dintr-un material textil gros, este rezistent şi este prevăzut cu o
căptuşeală ce izolează fonic, care asigură o călătorie silenţioasă
atunci când acoperişul este ridicat. De asemenea, acoperişul este
prevăzut cu o lunetă din sticlă şi un sistem de dezaburire a
lunetei.

Inginerii Chevrolet sunt nerăbdători să dovedească faptul că
varianta decapotabilă nu este o simplă maşină de paradă, ci poate
fi comparată cu versiunea coupé din punct de vedere al suspensiei
şi manevrabilităţii, datorită celor patru ranforsări strategice
care au sporit rigiditatea structurii deja rezistente a caroseriei;
printre acestea se numără un braţ montat sub capotă ce uneşte
montanţii, o ranforsare pentru susţinerea transmisiei, un suport al
tunelului transmisiei montat sub caroserie şi suporturi în formă de
„V” montate sub caroserie, în faţă şi în spate.

Pagini: 1 2 3 4 5


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide