Sunt două lucruri la care ne gândim atunci când spunem Suzuki: Swift Sport şi Jimny. Ambele încă există pe piaţă, ambele au nevoie de un mic retuş. În timp ce conceptul iM-4 ne-a arătat ce ar putea face Suzuki cu un kei car, iK-2 este aici pentru a ne indica direcţia pe care ar vrea s-o abordeze în design.
Animat de un Boosterjet engine, de 1,0 litri, iK-2 promite să ofere tot ce „este de oferit în această clasă”. Oficialii subliniază că iK-2 ar putea dispune şi de sistemul hibrid SHVS (pe care l-au promovat şi pe conceptul iM-4).
Cu cât ne uităm mai mult la liniile lui iK-2 – trasate în limbajul de design Liquid Flow – cu atât îl vedem pe viitorul Swift. La dimensiunile la care se prezintă iK-2 (4.023 mm lungime, 1.920 mm lăţime, 1.450 mm înălţime şi 2.520 mm ampatament) ar trebui să ne gândim la o clasă superioară celei în care Swift se află momentan. Dar, până la următorul set de informaţii, ne încăpăţânăm să n-o facem.