Soluţia eficientă pentru fluidizarea traficului, evitată de autorităţile din Bucureşti

Autor: Marius Vișan 02 mai 2017 Știri auto

Gabriela Firea a anunţat săptămâna trecută că vrea să rezolve problema traficului rutier din Capitală. În viziunea ei, soluţiile ar fi construirea de parcări la intrările în oraş, un management inteligent al traficului, precum şi aplicarea sistemului de benzi unice.

Nu ştim exact cât de inteligent va fi traficul după ce doamna Firea îşi va duce la îndeplinire planul, dar am vrea să punctăm faptul că nu se pomeneşte nimic la conferinţa de presă despre infiinţarea mai multor sensuri giratorii. Traficul din intersecţiile unde există sensuri giratorii este mult mai fluid, iar acest lucru ne este dovedit de Braşov, oraşul cu cele mai multe astfel de intersecţii. 

Aici, procesul de transformare a intersecţiilor semaforizate în sensuri giratorii a început în jurul anului 2007, proces care este încă în desfăşurare, în ciuda criticilor publice. În toamna anului 2012 funcţionau 37 de sensuri giratorii, iar de atunci numarul acestora creşte constant. 

Municipalitatea braşoveană vrea să continue şi în acest an lucrările de fluidizare a circulaţiei din anumite intersecţii din zonele aglomerate, iar la sfârşitul lunii martie au anunţat amenajarea a şase noi sensuri giratorii. Unul din ar urma să fie realizat în Poiana Braşov, iar celelalte în anumite intersecţii aglomerate din oraş.

Braşovenilor le plac atât de mult sensurile giratorii încât există aici două astfel de intersecţii lipite. Ele pot fi văzute, în toată splendoarea lor, în clipul de mai jos. 

VIDEO

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide