Soluția chinezilor pentru a vinde mai multe mașini în contextul epidemiei de corionavirus
Geely lansează un serviciu de vânzări online în China, ajutând clienții să cumpere o mașină din confortul căminului. Ei pot folosi computerul sau dispozitivul mobil pentru a comanda mașina, urmând ca aceasta să fie livrată direct acasă.
Aceasta este o mișcare strategică și este de așteptat să sporească vânzările, deoarece focarul de coronavirus a ținut oamenii departe de showroom-urile auto.
Cumpărătorii pot comanda și personaliza mașinile noi pe site-ul companiei Geely, în timp ce testele pot fi programate de la distanță, în funcție de adresa de domiciliu a consumatorului și cea a dealer-ului local.
O nouă strategie de vânzare online au început să folosească și producători precum Tesla, BMW și Mercedes, în condițiile în care, în ultimele săptămâni, autoritățile din China au avertizat oamenii să stea departe de locurile publice.
În primele 16 zile ale lunii februarie, vânzările de mașini din China, cea mai mare piață auto din lume, au scăzut cu 92% în comparație cu aceeași perioadă a anului trecut. Pentru Geely, asta a însemnat că producția s-a situat la aproximativ o treime din producția obișnuită pentru luna februarie. Aproximativ 90% dintre angajați se vor întoarce la locurile lor de muncă până la sfârșitul acestei luni.
GALERIE FOTO