Una dintre soluţiile pentru reducerea numărului de plângeri pe segmentul RCA este eliminarea societăţilor care practică tarife joase şi, după momentul daunei, nu achită despăgubirile, a declarat Albin Biro, membru neexecutiv în conducerea Autorităţii de Supraveghere a Asigurărilor (ASF).
În primele nouă luni ale anului 2012, autoritatea de reglementare a primit 8.520 de reclamaţii privind serviciile asigurătorilor şi brokerilor, în creştere cu 65% faţă de perioada similară a anului 2011, iar la nivelul anului 2011, potrivit datelor fostei CSA, societăţile Euroins, Carpatica Asig şi Astra cumulau 60,15% din numărul total de reclamaţii adresate autorităţii.
Indiferent de soluţia pe care o vor adopta este de apreciat faptul că totuşi cei de la Autoritatea de Supraveghere a Asigurărilor s-au hotărât să facă un pic de ordine printre firmele de asigurări rău platnice.
Mai multe informaţii pe www.medifax.ro