O companie auto din România încearcă să combine tehnologia IT existentă pentru a face ca maşinile să fie în permanenţă conectate cu service-ul. Acest lucru ar putea prelungii considerabil viaţa maşinilor impiedicând agravarea unor avarii care ar atrage după ea alte stricăciuni, informează wall-street.ro
Deşi pare greu de crezut că un service face o mişcare care ar putea să îi aduca mai puţini clienţi, şeful acesteia consideră că este mult mai important să pui la dispoziţie servicii care să aducă valoare reală şi eficientă clientului decât să te concentrezi exclusiv pe obiectivele pe termen scurt.
Citeşte şi GALERIE FOTO Maşinile mogulilor IT
Citeşte şi FOTO Cum a reuşit un preot să aibă acest număr imposibil la maşină
Antreprenorul Paul Badea JR spune că serviciul Smartogo este un business de tehnologie şi nu unul auto. Badsi este singurul partener în momentul de faţă, dar Smartogo işi propune ca până în vara anului 2016 să stabilească parteneriate cu 19 reparatori autorizaţi din Bucureşti şi provincie.
Pretul serviciului SmartoGo destinat persoanelor fizice este de 14 euro pe luna în care sunt incluse maşină la schimb, preluare-predare la domiciliu, asistenţă rutieră pe teritoriul României, notificare erori, remindere pentru ITP, Casco şi revizii.
Citeşte şi Ce maşină conduce Simona Halep – GALERIE FOTO
Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos – VIDEO + GALERIE FOTO
Citeşte şi TEST DRIVE: În lupta din clasa medie, Renault are un Talisman norocos – VIDEO + GALERIE FOTO
Citeşte şi Dacia a lansat cutia automată Easy-R
Citeşte şi Modele Dacia de după 2005 care nu au mai prins linia de producţie
Citeşte şi GALERIE FOTO Ce maşini poţi cumpăra în România cu 8000 de euro
Citeşte şi Ce maşini poţi cumpăra în România cu 7000 de euro. GALERIE FOTO
Citeşte şi GALERIE FOTO. Ce „monştri” militari se produc în România