Skoda a dezvăluit noul său logo
După mulți ani, Skoda își schimbă logo-ul. Aceasta este cea mai mare schimbare de imagine a companiei din ultimii 30 de ani.
Skoda își schimbă logo-ul. Pe lângă noul limbaj de design, producătorul de automobile ceh intenționează să modernizeze și designul siglei. Noul logo Skoda face, de asemenea, parte din acest plan de modernizare.
„Cu noua identitate, ducem aspectul întregului brand la următorul nivel. Nu doar portofoliul nostru de produse evoluează, ci și clienții noștri. Și vedem aceasta ca o oportunitate ideală de a adapta brandul la un deceniu de transformare și de a-i modifica aspectul și simțul pentru a se potrivi nevoilor și așteptărilor clienților noștri. Noua noastră identitate subliniază designul nostru modern și distinctiv și demonstrează clar abordarea noastră, care este în primul rând digitală. Sunt încrezător că clienții noștri le vor iubi!” remarcă Martin Jahn, membru al consiliului de administrație ŠKODA responsabil cu vânzări și marketing.
Un factor care a determinat schimbarea a fost Next Level Skoda Strategy 2030. Acest plan orientează producătorul auto ceh mai mult către electrificare și digitalizare.
Skoda are o nouă identitate
Pe lângă noul design, există și alte schimbări legate de emblema mărcii. Compania va folosi acum numele Skoda și săgeata tradițională înaripată într-un inel separat. Numele va deveni principalul instrument de comunicare. Acest logo tipografic va apărea nu numai pe spatele mașinilor ŠKODA, așa cum a apărut în ultimii ani, ci și în față.
Clienții și fanii mărcii Skoda vor începe să întâlnească noul logo treptat. Mai întâi va apărea pe materialele de comunicare. Din 2024 sigla va începe să apară și pe modelele noi. Sigla și alte elemente ale mărcii vor începe, de asemenea, să apară treptat în sistemele de infotainment ale mașinilor, dar și la dealeri.
Recent, producătorul ceh de automobile a dezvălui conceptul Vision 7S, care prefigurează viitoarea linie de design a brandului.
Sursa: Skoda