Dacă BMW M340d nu ți se părea suficient de rapid, Manhart s-ar putea să aibă răspunsul la această problemă. Compania de tuning a mai eliberat niște cai putere și a oferit mașinii câteva modificări vizuale de efect.
Motoarele diesel sunt folosite, de cele mai multe ori, pentru eficiență și pentru abilitatea de a tracta mase mai mari, datorită cuplului mare pe care îl pot produce. Motorul diesel nu a fost niciodată foarte căutat în aplicațiile sportive, dar asta nu înseamnă că nu poate performa.
Luăm drept exemplu BMW M340d, o variantă sportivă a Seriei 3, dar care este echipată cu un motor diesel de 3.0 litri, cu șase cilindri în linie. În mod normal, mașina beneficiază de 340 CP și 700 Nm cuplu motor maxim. Motorul este cuplat la o transmisie automată cu 8 rapoarte, iar puterea ajunge la toate cele 4 roți prin intermediul tracțiunii integrale xDrive. BMW M340d poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4,6 secunde și poate atinge o viteză maximă limitată electronic de 250 km/h.
Dacă cei 340 CP nu sunt îndestulători, compania germană de tuning Manhart oferă un boost puterii motorului și câteva modificări de ordin estetic prin pachetul MH3 400d.
Tunerul folosește un powerbox MHtronik, care deblochează încă 40 de cai și 70 Nm, pentru un total de 380 CP și 770 Nm cuplu maxim. Nu sunt specificate cifre de accelerație, dar bănuim că au fost îmbunătățite grație plusului de putere. Manhart montează și un sistem de evacuare din inox, cu 4 terminații finale, ceea ce oferă mașinii un aspect aproape de M3 din spate.
Alte modificări exterioare includ câteva elemente din catalogul BMW M Performance, cum ar fi un splitter frontal, un spoiler pentru capacul portbagajului și un difuzor, toate confecționate din fibră de carbon. Alte modificări estetice includ jante specifice Manhart cu diametrul de 20 de inch, dungi argintii montate pe partea superioară și pe laterale și noi accente de carbon la interior.
De asemenea, mașina a primit un set de arcuri de la H&R, care vor coborî garda la sol cu 4 centimetri pe puntea față și cu 3 centimetri în spate, pentru a conferi mașinii o ținută de drum mai agresivă.