În luna octombrie, piaţa auto franceză a înregistrat o uşoară creştere, de 2,6%, ajungând la un total de 166.515 de maşini noi vândute. Dintre acestea, 7.260 de unităţi poartă sigla Dacia, ceea ce înseamnă că, în perioada ianuarie-octombrie 2013, Dacia a ajuns la o cotă de piaţă de 4,92% în Franţa.
Adică foarte bine, în condiţiile în care mărcile franţuzeşti Renault, Peugeot şi Citroen acaparează jumătate din vânzările de maşini noi în hexagon. Practic, Dacia se situează pe locul 6, după VW (locul 4) şi Ford (locul 5) – marca românească este la o distanţă de numai 200 de exemplare în urma lui Ford în luna octombrie!
Faţă de octombrie 2012, Dacia a înregistrat o creştere de 9,6%, ceva mai mică decât Peugeot (11%), dar dublă faţă de Renault (4,9%). Însă marele avantaj al Daciei se poate vedea comparativ cu rivali mai apropiaţi: Skoda a vândut sub 2.000 de exemplare, Chevrolet puţin peste această cotă, iar Hyundai şi KIA cumulat au depăşit puţin 5.100 de exemplare.
În ce priveşte primele 10 luni ale anului 2013, Dacia a înregistrat în Franţa o creştere de 7,6%, ajungând la 72.567 de exemplare, ceea ce o plasează pe locul 5 în clasamentul general din Hexagon.
Până la finalul lui 2013 analiştii nu cred că e posibil ca Dacia să depăşească 100.000 de exemplare comercializate în Franţa, dar, trecând peste numerele rotunde, marca românească are şanse să primească neoficial premiul de revelaţie a pieţei auto franceze.