Audi îşi extinde oferta de mobilitate premium în Europa şi lansează acum Audi on demand şi în Spania. Primul centru de servicii a fost deschis pe 21 ianuarie, împreună cu un distribuitor Audi local din Barcelona. În acest fel, serviciul câştigă tot mai mult teren ca domeniu de afaceri digital pentru partenerii de vânzări. În 2019, marca celor patru inele îşi va extinde succesiv reţeaua de mobilitate premium cu parteneri locali de vânzări în numeroase oraşe din întreaga lume.
La Audi on demand în Barcelona, clienţii îşi aleg modelul Audi dorit dintr-o gamă largă de modele curente, îl rezervă online la şi îl preiau de la distribuitorul „Superwagen Sant Cugat”. Perioada de rezervare poate fi între o oră şi 28 de zile.
Partenerul Audi din Spania urmează astfel exemplul a opt dealership-uri din Marea Britanie. Acestea din urmă au integrat anul trecut, pentru prima dată, serviciul digital în activităţile lor operative. „Experienţele noastre din Marea Britanie au fost excelente. Prin urmare, aşteptăm cu nerăbdare lansarea acestui produs pe încă o piaţă europeană”, a declarat Bettina Bernhardt, Directorul companiei Audi Business Innovation (ABI) GmbH. „Vom putea accesa astfel noi surse de venit şi un segment digital de afaceri complet nou pentru partenerii de vânzări.” Cu Audi on demand, distribuitorii câştigă noi grupuri de clienţi şi oportunităţi de vânzare, îşi folosesc mai eficient propriile flote de autovehicule şi îşi sporesc flexibilitatea prin intermediul comercializării maşinilor rulate. Plata depinde, printre altele, de numărul de rezervări şi de satisfacţia clientului.
Audi promovează integrarea serviciului Audi on demand în vânzările individuale, oferind sprijin complet companiilor sale partenere. Pachetul complet include dezvoltarea infrastructurii IT şi suportului pentru marketing, precum şi a proceselor operaţionale. În plus, începând din acest an, clienţii vor putea să acceseze întreaga flotă Audi on demand în Europa cu o singură înregistrare online. Compania va continua să extindă Audi on demand la nivel mondial.