Se schimbă complet conceptul de service aşa cum îl ştim
Într-un interviu recent, conform Motor1, Jochen Rudat, unul dintre şefii de top Tesla, ne-a trăsnit cu o treabă la care nu ne gândiserăm până acum. Cum Tesla este mai mult gadget decât maşină, majoritaeta problemelor (de soft) pot fi înlocuite wireless. Adică tu comunici online problema, laşi malina conectată la net şi ei, ca la un update de soft, rezolvă bug-ul sau chiar îţi fac un update necesar. La fel pot să-ţi pună şi un antivirus performant dacă ai problem cu hackerii. Jochen Rudat a spus că va creşte şi reţeaua de service-uri din Germania, la 26 de centre. El a mers şi mai departe cu gândul, într-o lume autonomă. Dacă vei avea problem cu hardware-ul (piesele maşinii), automobilele Tesla se vor duce singure în service şi-şi vor rezolva problemele. Adică nu vor mai fi problemele tale, ci ale maşinilor, 100%. Da, e bine, e cam singurul lucru care ne bucură într-o viaţă petrecută pe bancheta din spate. Şi mai e unul.