Romanian Retro Racing. Start spectaculos de sezon pentru automobilele istorice – GALERIE FOTO

Autor: ProMotor 27 mart. 2019 Știri auto

Sezonul automobilistic 2019 a început, iar cele mai harnice automobile s-au dovedit a fi cele implicate în Romanian Retro Racing – Campionatul Naţional de Viteză pe Circuit pentru Automobile Istorice, care au disputat deja primele două etape ale stagiunii de anul acesta.

Weekend-ul 23-24 martie a consemnat desfăşurarea primelor două etape din una dintre cele mai noi competiţii din portofoliul Federaţiei Române de Automobilism Sportiv, campionatul de circuit dedicat automobilelor istorice – Romanian Retro Racing, aflat la cea de-a doua ediţie.

Încă de la cea de-a cincea etapă din scurta istorie a acestui tip de concurs, în România a fost atins pragul maxim de automobile care pot fi înscrise la start. Astfel, în cele două zile de concurs au fost prezenţi pe circuit nu mai puţin de 65 de concurenţi.

54 dintre aceştia s-au întrecut la categoria Regularitate pe Circuit, în timp ce nu mai puţin de 11 automobile conforme cu normele de securitate FRAS au concurat în paralel la categoria Viteză pe Circuit. Totodată, în primul an în care vor fi organizate clase distincte pentru automobilele istorice Dacia în mai multe competiţii oficiale, sub titulatura Dacia Revival, în dubla alergată pe Motorpark România (circuitul de la Adâncata, în apropiere de Bucureşti) au fost prezente 9 automobile produse la uzinele de la Colibaşi.

Podiumul general al categoriei Regularitate (etapa I) a fost ocupat de către Camil Aliman (BMW 320 – E30) – locul I, Cătălin Bădăuţă (Porsche 944) – locul al II-lea şi Mihai Marin (Volkswagen Jetta) – locul al III-lea. Etapa a doua, de duminică, a avut un podium alcătuit din Adrian Georgescu (Toyota Celica), Vlad Andrei Dorobanţu (Dacia Sport) şi Dragoş Dobre (Fiat 850).

Categoria Viteză pe circuit a avut parte de două curse foarte spectaculoase, care au făcut deliciul spectatorilor prezenţi. În ambele zile de concurs s-a impus Cătălin Cedric Ghigea, cu un spectaculos De Tomaso Pantera, de fiecare dată fiind secondat pe podium de către Camil Perian (Porsche 911). Locul al III-lea a fost ocupat sâmbătă de către Costin Gănescu (Fiat X1/9), iar în etapa de duminică de către Gunter Graef (BMW 1602).

Clasamentele complete ale primelor două etape Romanian Retro Racing pot fi accesate pe site-ul Federaţiei Române de Automobilism Sportiv.

Următoarele două etape ale competiţiei Romanian Retro Racing se vor desfăşura la Târgu Mureş, pe Transilvania Motor Ring, în weekend-ul 6-7 iulie 2019.

Clubul organizator al Romanian Retro Racing este Autoblic, din Braşov, iar partenerii evenimentului sunt: Autoitalia, Motul, Foerch, Oldtimer Studio şi publicaţia RacingWheels.
 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide