Compania naţională de autostrăzi şi drumuri naţionale din România (CNADNR) a anunţat că se află în procesul de căutare a unui constructor care să termine cei 52 de kilometri de autostradă construiţi de compania americană Bechtel între Câmpia Turzii şi Gilău. Lucrarea a fost deschisă circulaţiei între 2009 şi 2010, dar a fost finalizată în proporţie de 97%.
Proiectul de finalizare a secţiunii 2B Câmpia Turzii – Gilău din autostrada Braşov – Târgu Mureş – Cluj – Oradea – Borş include activităţi de proiectare, documentaţiile necesare autorizaţiilor şi avizelor de execuţie, lucrări de construcţie şi remedierea eventualelor defecte apărute în perioada de garanţie, potrivit unui anunţ publicat de CNADNR.
Contractul are o valoare estimată de 76,9 milioane lei, la care s-ar putea adăuga eventuale noi lucrări şi servicii similare de 15,3 milioane lei, fără TVA.
Durata acordului, finanţat cu bani de la buget, va fi de 42 de luni de la data atribuirii.
„Secţiunea 2B care face obiectul acestei documentaţii are o lungime totală de circa 52,5 kilometri şi este executată în proporţie de aproximativ 97%, conform acordului de tranzacţionare şi încetare semnat în mai 2013 între beneficiar şi antreprenorul Bechtel”, se arată în caietul de sarcini.
Lucrările vor fi atribuite prin licitaţie deschisă, pentru preţul cel mai scăzut, iar constructorii interesaţi pot depune ofertele sau cererile de participare până la 9 ianuarie.
Primii 42 de kilometri ai Autostrăzii Transilvania, pe tronsonul 2B Turda-Gilău, au fost inauguraţi în decembrie 2009, încă circa 10 kilometri fiind deschişi un an mai târziu.
Pentru cei 52 de kilometri daţi în folosinţă şi pentru lucrările începute pe alte secţiuni, Bechel a primit 1,2 miliarde de euro.
Citeşte mai departe pe www.mediafax.ro.