Polonezii conduc detaşat la acest capitol, în contextul în care în 2011 şi-au îmbogăţit reţeaua de autostrăzi cu încă 217 kilometri, ajungând la circa 1.200 kilometri în total.
Urmează România, cu 58 kilometri finalizaţi în 2011, Ungaria cu 41,6 kilometri şi Bulgaria cu 19 kilometri. În ceea ce priveşte însă ierarhia în funcţie de lungimea totală a reţelei de autostrăzi, Polonia este pe primul loc, cu aproape 1.200 kilometri, urmată de Ungaria (peste 1.100 kilometri), Bulgaria (aproape 500 kilometri) şi România (392 kilometri).
România a finalizat anul trecut 58 de kilometri de autostrăzi: Arad-Timişoara şi inaugurări parţiale ale tronsoanelor Medgidia-Constanţa şi centura la profil de autostradă a Constanţei. Pe de altă parte, polonezii au deschis circulaţiei în 2011 un număr de 217 kilometri de autostrăzi: trei tronsoane pe autostrada A1, care traversează ţara de la nord la sud, un tronson pe autostrada A2, care traversează ţara de la est la vest, dar şi centura la standard de autostradă a oraşului Wroclaw, potrivit lui Mikolaj Karpinski, purtător de cuvânt al Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Economiei Maritime din Polonia.
Mai multe informaţii pe www.zf.ro