În timp ce numeroşi producători auto recheamă în service milioane de autoturisme, Rolls-Royce a reuşit performanţa de a remedia defecţiunea la o singură maşină de lux, precizând că astfel demonstrează atenţia sa faţă de detalii.
Marţi, producătorul auto britanic a rechemat în service un model Rolls-Royce Ghost II, care avea o problemă la airbag-urile laterale.
Noua maşină a Patriarhului Daniel – GALERIE FOTO
Compania deţinută de BMW a precizat că problema „s-a datorat etichetării incorecte a unuia din airbag-uri”, o eroare identificată de specialiştii Rolls-Royce, în timpul verificărilor premergătoare livrării propriu-zise a maşinii de sute de mii de euro.
Compania a precizat că nu s-a pus problema unui risc de siguranţă, dar „Rolls-Royce este atent la fiecare detaliu”.
Producătorul auto, care a vândut anul trecut peste 4.000 de unităţi, a declarat că maşina cu defecţiuni a părăsit fabrica din Goodwood, East Sussex în ianuarie 2014, dar proprietarul nord-american nu a ridicat însă bolidul.
„Maşina în cauză avea airbag-uri pentru torace amplasate pe ambele scaune din faţă, care nu corespund standardelor pentru impact lateral, corespunzătoare locurilor respective”, a precizat Rolls-Royce.
Rolls-Royce ar putea deţine astfel recordul pentru rechemarea în service a celui mai mic număr de maşini: o unitate.
La polul opus, Volkswagen a rechemat în service peste 11 milioane de maşini, în urma scandalului Dieselgate, legat de trişarea la testele de emisii poluante.
VIDEO. Burnout cu un Ducati 916 pe un iPhone 6S. Ce se întâmplă cu telefonul e uimitor
VIDEO Fiat atacă un nou segment, condus de japonezi şi americani – FOTO
Ce maşini îţi poţi cumpăra în România cu 4.000 de euro
Accident cu o maşină fără RCA? Uite cum poţi primi despăgubiri
Poză de grup cu noile maşini ale Poliţiei – FOTO