Rezultatele Comerciale Nissan în primul semestru 2011

Publicat: 14 07. 2011, 17:53

Cota de piaţă Nissan (vehicule de pasageri +
vehicule comerciale) a crescut de la 1,1% în 2010 la 2,1% în
2011.
Vehiculele de pasageri s-au vândut în 780 de
exemplare, cu o creştere a cotei de piaţă de la 0,9% la 1,8%.
Qashqai s-a vândut în 381 exemplare, cu 41% mai multe decât în
primul semestru din 2010
. Cota de piata Qashqai în
segmentul C hatchback a atins 6,8% la sfârşitul lunii mai 2011,
rezultatul din 2010 fiind de 3,4%. Juke, fratele mai mic al lui
Qashqai, a încheiat primul semestru cu 237 unităţi vândute şi o
cotă de piaţă de 3,3% din segmentul B, la sfârşitul lunii mai.
Navara a avut de asemenea o contribuţie semnificativă la rezultatul
pentru primele 6 luni ale anului, fiind comercializat în 237
exemplare.

„Evolutia pozitivă a mărcii Nissan continuă şi în 2011.
Investiţiile în marcă realizate în anii trecuţi, dublate de
prospeţimea şi diversitatea gamei de modele reprezintă factorii de
succes ale uneia dintre cele mai bune perioade din istoria mărcii
Nissan în România”, a declarat Ionut Gheorghe, Brand Director
Nissan România. În Europa, vânzările Nissan au atins 351.668
unităţi şi cota de piaţă de 3,6%, cu un aport important din partea
modelelor crossover.