Numărul de iunie al revistei noastre ajunge mâine la toate punctele de difuzare a presei. Ca în fiecare lună, redactorii noştri au condus toate noutăţile lansate intern dar şi peste hotare. Avem numai puţin de 15 teste cu modele noi printre care şi câteva subiecte foarte fierbinţi.
Într-o deplasare de o zi în inima lui BMW, la Munchen, Tudor Bratu a condus vârful de gamă al seriei A7 de la Audi. Noul S7 este echipat cu motorul V8 bi-turbo al lui Continental GT şi S8 şi sunt şanse mari să aibă un succes răsunător. Este frumos, agresiv şi extrem de rapid. Chiar şi aşa însă, are şi mici probleme pe care le puteţi descoperi citind textul din revistă.
Pentru că tot am vorbit de A7, cea mai importantă caracteristică a acestei maşini este forma. Dar A7 nu este singur pe lume şi mai ales nu este singur în grupul VW. De aceea, Oraan Mărculescu l-a pus faţă în faţă cu celelalte două coupe-uri cu patru uşi din grup, Porsche Panamera şi noul VW CC. Rezultă un comparativ inedit şi original ProMotor.
Al doilea comparativ al revistei noastre este semnat Tudor Bratu şi aduce laolaltă noul VW up! şi Renault Twingo facelift, cele două maşini mini care se luptă pentru supremaţia segmentului destinat maşinilor de oraş. Într-o lume a copiilor auto, trebuie să existe şi un prinţ. Aflaţi cine este şi citiţi totul despre el în revista noastră.
Gabriel Grosoiu semnează două articole pe care vi le oferim în premieră în presa auto românească. Istoria lui Volvo, marca suedeză ajunsă acum la o vârstă mai mult decât respectabilă şi povestea lui MINI United 2012 cel mai important şi grandios eveniment dedicat mărcii britanice an de an.
Vă dorim lectură plăcută!