GQ.ro este un website ce oferă toate ingredientele definirii unui stil propriu pentru fiecare bărbat. Site-ul păstrează aceleaşi grad de rafinament, spirit inovator şi abordare specifică în materie de stil care poate fi întâlnit în paginile revistei, fiind mai degrabă o extensie digitală autonomă a publicaţiei decât o simplă replică online a GQ România şi, desigur, fiind mult mai legat de proximitatea temporală şi mai interactiv.
“GQ nu propovăduieşte înregimentarea într-o turmă, ci încearcă să te înveţe cum să te desprinzi din ea”, spune Ovidiu Buta, Fashion Director GQ România.
Trendsetter-ii autohtoni găsesc aici toate elementele şi informaţiile cu adevărat importante din universul masculin, de la stil, piese vestimentare şi accesorii la produse de îngrijire up-market, de la gadgeturi şi autoturisme la destinaţii exclusiviste, neuitând de artă, entertainment, lumea afacerilor şi, reţeta casei GQ, poveşti neromanţate despre personalităţi autentice româneşti sau internaţionale şi zone “fierbinţi” din întreaga lume.
“Sunt foarte bucuros că avem o ediţie online care să permită o mai strânsă, mai promptă şi mai intensă conexiune cu publicul nostru – căruia îi mulţumesc încă o dată pentru fidelitate, salutându-i cu aceeaşi stimă pe nou-veniţii în “familia gentlemenilor moderni”, declară Dragoş Plăcintă, redactor-şef GQ România.
GQ este una dintre cele mai importante şi, totodată, cea mai răspândită revistă high-end pentru bărbaţi din lume, fiind singura publicaţie destinată unui public preponderent masculin prezentă pe toate cele cinci continente (20 de ediţii internaţionale).