Restructurare pentru Jaguar Land Rover: Range Rover, Discovery și Defender devin mărci proprii

Publicat: 02 06. 2023, 18:19
Actualizat: 02 06. 2023, 18:19

Jaguar Land Rover a anunțat oficial planurile sale de restructurare. Noul grup poartă acum numele de JLR și este compus din 3 noi divizii.

În primăvara acestui an au apărut informații referitoare la o restructurare prin care ar urma să treacă grupul Jaguar Land Rover, o reorganizare care să genereze divizii noi. Acest lucru s-a înfăptuit și, începând cu data de 1 iunie 2023, această restructurare a fost confirmată de concernul auto britanic, care se va numi de acum JLR.

Alături de această schimbare de nume, JLR introduce și o siglă nouă. Cu toate acestea, cea mai mare noutate este reprezentată de modul în care va fi împărțit grupul. Asta pentru că JLR este compus acum din 4 mărci, dintre care 3 sunt noi. Astfel, noile divizii sunt: Range Rover, Discovery și Defender. Acestea devin acum mărci proprii, alături de cea de-a 4-a marcă, Jaguar.

JLR va fi mai mult decât o schimbare de nume. Facilitățile de producție sunt în curs de modernizare și revizuire pentru viitorul electric, iar producătorul auto are in plan să se miște rapid în această direcție.

„Astăzi este o zi interesantă, când dezvăluim o nouă identitate pentru compania noastră, ca parte a abordării noastre House of Brands. Sunt convins că acest lucru ilustrează perfect ambiția JLR în spațiul modern de lux”, a declarat Adrian Mardell, CEO-ul JLR.

Schimbări importante pentru grupul auto britanic

Știm deja despre platforma ELR de nouă generație a JLR pentru SUV-uri electrice, care va fi folosită pentru Range Rover EV în 2025. De asemenea, Jaguar a anunțat la mijlocul acestei săptămâni că lucrează la dezvoltarea unui model electric. Este vorba despre un coupe cu patru uși, ce va fi prezentat oficial tot în 2025. Mai mult decât atât, se pare că va fi cel mai puternic Jaguar construit vreodată.

SUV-urile produse vor continua să poarte faimoasa emblemă Land Rover, iar numele va rezista ca marcă de patrimoniu pentru companie. Directorii își imaginează noul model de business JLR ca o casă de mărci pentru automobilele de lux britanice distincte.

„Acesta este următorul capitol al călătoriei noastre pentru a deveni o afacere de lux cu adevărat modernă. Noua identitate JLR va aduce claritate clienților noștri și va acționa ca un unificator pentru cele patru mărci britanice distincte”, a spus Gerard Gabriel McGovern Obe, Șeful departamentului creativ al JLR.