Reorganizare la Jaguar Land Rover: grupul britanic se împarte în patru mărci diferite
Jaguar Land Rover se regăsește în plin proces de reorganizare, totul începând de fapt în urmă cu doi ani, atunci când a fost prezentată strategia Reimagine. Prin implementarea acesteia, grupul britanic își dorește să realizeze o tranziție accelerată către un viitor electric. Potrivit Automotive News Europe, Britanicii au anunțat recent însă noi planuri de reorganizare pentru perioada următoare!
În primul și primul rând, trebuie știut faptul că denumirea Jaguar Land Rover, apărută în urmă cu aproximativ 15 ani, va dispărea. Grupul va purta începând de acum denumirea simplă JLR. Totodată, britanicii au anunțat că grupul va fi împărțit de acum încolo în patru mărci diferite. Este vorba despre Range Rover, Defender, Discovery și Jaguar. Astfel, nu vom mai putea vorbi în viitor nici despre marca Land Rover. Lucrurile sunt cu atât mai interesante pentru Jaguar, marca urmând să facă trecerea de la segmentul premium la cel de lux. În plus, toate modelele Jaguar vor fi complet electrice.
La vârful gamei britanicilor vor rămâne, bineînțeles, modelele Range Rover, respectiv Range Rover Sport. Cele două modele au primit de curând noi generații, acestea dovedindu-se deja a fi pe placul celor mai mulți dintre clienți.
JLR nu renunță la motorizările termice
În plus, conducerea JLR dă acum asigurări că nu va renunța la motoarele termice în cazul celor două modele, atât timp cât acestea vor avea cerere. În același timp însă, în urmă cu câteva zile am aflat și că Range Rover va primi în premieră o versiune electrică. Mai multe informații despre aceasta vom afla însă spre sfârșitul anului, atunci când va fi deschisă și lista de precomenzi.
Oficialii JLR au mai anunțat cu această ocazie că centrul său de producție de motoare din Wolverhampton, care în prezent produce unitățile Ingenium, va face, de asemenea, tranziția către un viitor electric. Astfel, acolo se vor produce atât unități de motorizare electrice, cât și baterii pentru mașinile electrice.