Inginerii Renaultsport şi-au făcut bine treaba, cel puţin teoretic, astfel că noua versiune Clio Cup a primit un motor de 1,6 l cu injecţie directă care, cu puţin ajutor din partea Oreca Magny-Cours livrează 220 CP şi un cuplu maxim de 270 Nm.
Acesta este cuplat la o transmisie secvenţială Sadev cu şase trepte de viteză, care conform Renault, schimbă vitezele în doar 100 de milisecunde.
În premieră în istoria ediţiei Clio Cup, maşina a primit un roll-cage sudat, care oferă mai multă rezistenţă dar şi manevrabilitate mai bună pe viraje.
În ceea ce priveşte interiorul, Renault a colaborat cu Cosworth Electronics care au instalat pe bord un ecran color care afişează informaţii esenţiale pentru şofer, cum ar fi timpii pe ture, configuraţia pistei şi starea de funcţionare a sistemelor maşinii. Pilotul mai beneficiază şi de un volan multi-funcţional cu şapte butoane, care controlează farurile, ştergătoarele de parbriz sau navigarea prin display-ul de bord.
Preţurile de la Clio Cup nu au fost încă anunţate.