Renault ocupă primul loc în clasamentul mărcilor importate la finalul lunii martie 2024, cu 8.66% cotă de piață. 3.332 de vehicule Renault au fost înmatriculate în primele trei luni ale anului, dintre care 1.435 sunt utilitare.
Renault anunță că își păstrează poziția de lider în categoria celor mai populare branduri auto importate în România. În primele trei luni ale acestui an, în România au fost înmatriculate 3.332 de vehicule cu sigla Renault, dintre care 1.435 au fost vehicule utilitare.
De asemenea, Renault se află în top 5 când vorbim despre mașinile electrice vândute în România, cu 144 de unități comercializate de la începutul acestui an. Renault ocupă locul trei în topul vânzărilor de comerciale electrice, cu o creștere de 8.6% față de aceeași perioadă a anului trecut.
În România, la finalul primului trimestru al acestui an, Renault deține o cotă de piață de 8.66%, cu 3.332 vehicule înmatriculate (PC & LCV), rezultat care menține Renault pe primul loc în topul mărcilor importate.
Vânzările în segmentul C reprezintă 46% din înmatriculările VP Renault în primul trimestru, o creștere de 2 procente față de aceeași perioadă a anului trecut, îndeosebi datorată modelelor Megane, Austral, Arkana, care își confirmă succesul comercial.
Gama Renault E-TECH, dedicată vehiculelor electrificate, continuă se evolueze în România, reprezentând 25% din vânzările de vehicule persoane ale mărcii Renault in primul trimestru al anului 2024.
În ceea ce privește înmatricularea EV-urilor de pasageri, Megane E-Tech electric reusește să fie al doilea model importat, după primul trimestru al 2024, cu 96 de unități electrice înmatriculate.
După primele trei luni, Renault este lider în segmentul LCV, obținând o cotă de piață de 30%, similară celei din Q1 2023. Din totalul unităților Renault înregistrate între ianuarie-martie (PC+LCV), 43% sunt LCV-uri (1.435 de unități).