Chiar dacă nu este pentru prima oară când un producător de anvelope prezintă un asemenea concept, de cauciuc fără aer, cei de la Bridgestone susţin că sunt primii care au dezvoltat o tehnologie care este viabilă pentru producţia de serie mare. Ceea ce înseamnă că până la sfârşitul deceniului ar trebui să vedem această idee transpusă pe maşinile de serie.
Noua anvelopă Bridgestone încearcă să elimine principalele dezavantaje ale cauciucurilor actuale. În primul rând, este ecologică, fiind reciclabilă în proporţie de 100%. Apoi, construcţia ei, cu „spiţe” concepute special şi aranjate într-un mod original, nu mai necesită umflarea cu aer a anvelopei, ceea ce elimină necesitatea presiunii constante de aer şi, mai ales, riscurile penelor şi exploziilor de cauciuc.
Inginerii Bridgestone mai susţin că noul tip de cauciuc contribuie şi la scăderea consumului de combustibil (sau energie), prin optimizarea frecărilor dintre banda de rulare şi asfalt, dar şi prin aerodinamica roţii. Pentru moment, însă, japonezii nu au dat nici un fel de informaţii privind eventualele costuri ale unui astfel de cauciuc.
De asemenea, nu ştim încă dacă vreun producător de maşini şi-a manifestat interesul pentru această soluţie, care implică şi schimbări majore în domeniul designului şi concepţiei jantelor auto, de exemplu. Rămâne de urmărit evoluţia ideilor celor de la Bridgestone şi cât de repede vor reuşi să aducă pe piaţă noua tehnologie pentru roţile de maşini.