Reduceri de lux: Maybach mai ieftin cu 100.000 de dolari
Este de notorietate faptul că anul 2013 va rămâne în istoria industiei auto drept data oficială a decesului mărcii Maybach. Dispărut după Cel de-Al Doilea Război Mondial, dar resuscitat de grupul Daimler în 2002, brandul german de superlux nu a convins îndeajuns de mulţi clienţi astfel încât să devină profitabil.
Mai mult, de curând compania-mamă a recunoscut faptul că fiecare Maybach ieşit de pe linia de producţie înseamnă, împlicit, o pierdere de aproape 300.000 de euro. Soluţia găsită de germani pe ultima sută de metri, pentru a mai salva situaţia, pare foarte avantajoasă pentru clienţi. Fiecare model de Maybach va beneficia de un preţ mai mic cu 100.000 de euro.
Astfel, preţul lui Maybach 62 începe de la 430.450 de dolari, în timp ce 57, cel mai accesibil model al mărcii în actualele condiţii, porneşte acum de la 379.050. Totuşi, reducerea de 100.000 de dolari este irelevantă în cazul ultraluxosului Laundaulet, al cărui preţ de 1,38 milioane de dolari rămâne accesibil doar celor excesiv de bogaţi.