Reclamă-preview pentru supercarul ecologic BMW i8
Am putea spune că fanii BMW au fost bulversaţi când, la
Salonul Auto Frankfurt
2009, germanii au prezentat un concept în totală contradicţie
cu bolizii care poartă badge-ul „M”:
BMW Vision EfficientDynamics Concept.
Care va fi transpus în serie începând din 2014, sub forma
supercarului ecologic BMW i8.
http://cache.tare.ro/4de3438f35798/videoplayer.swf?key=97c86f551ce44fb3d5ca3a2522a9e515
Prima reclama cu BMW i8, supercarul ecologic din 2014 de pe
tare.ro
Pentru moment, germanii se focusează pe creşterea awareness-ului
acestui model în rândul viitorilor clienţi, printr-o serie de
reclame şi materiale premergătoare – în acest caz avem parte de
o reclamă-preview a lui BMW i8, al cărei mesaj este simplu:
maşina sport a viitorului va fi nu doar peformantă, ci şi economică
şi ecologică.
Faţă de
BMW i3, supercarul i8 nu este o maşină
strict electrică, având, de fapt, propulsie hibridă
plug-in: un motor diesel de 1,5 litri, cu trei cilindri şi
turbo, de 163 CP, este combinat cu două motoare electrice. Cel
plasat în partea din spate are 33 CP, iar cel de pe puntea faţă
oferă un surplus de 80 CP, dar are şi o funcţie boost, pentru 10
secunde oferind până la 139 CP.
Ca peformanţe, BMW i8 promite valori apropiate de ale
actualului BMW
M3, cu un demaraj 0-100 km/h în 4,8 secunde, dar o
manevrabilitate îmbunătăţită, graţie răspunsului sistemului de
propulsie şi a masei de numai 1.450 kg. Bateriile lui i8 se pot
încărca total în numai 2,5 ore, iar autonomia în regim strict
electric va fi de maximum 50 km. Însă autonomia maximă a maşinii
poate ajunge la 700 km, consumul mediu de carburant cifrându-se la
numai 3,8 litri/100 km.
Cât va costa noul BMW i8 şi care va fi cadenţa acestuia de
fabricaţie, rămâne să aflăm în preajma lansării pe piaţă, din
2014.