Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai

Autor: Andrei Nan 21 iun. 2010 Știri auto
Reclamă de 600 metri pătraţi pentru Hyundai

Durează aproximativ 20 de secunde ca un
autovehicul să traverseze zona panoului publicitar, fapt care
acordă Hyundai oportunitatea unică de a îşi transmite mesajul către
milioanele de călători. Campania curentă, dispusă pe cei
600 metri pătraţi de panou
, încurajează călătorii să
„Intre în joc”, participând la evenimentele Hyundai dedicate Cupei
Mondiale FIFA 2010, Africa de Sud.

Panoul publicitar zugrăveşte fani ai celor 32 de echipe
naţionale
, sărbătorind calificarea şi implicarea acestora
în campionat, în timp ce miliarde de suporteri le urmăresc evoluţia
de acasă. Însă Hyundai nu doreşte numai ca fanii fotbalului să se
bucure de campionat din casele lor şi invită suporterii să viziteze
una dintre cele 15 locaţii Hyundai Fan Parks, localizate în Europa
si dedicate campionatului.

Reclama, care va afişa un mesaj diferit la finalul campionatului
din acest an, prezintă şi noile modele i30 şi ix35, care beneficiază de inegalabilul pachet Triple
5. Programul oferă cinci ani de garanţie integrală, fără limită de
kilometri, cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de
verificări tehnice periodice gratuite.

Allan Rushforth, vice-preşedinte al Hyundai Motor Europe, a
declarat: „Se spune că o imagine poate face cât o mie de cuvinte.
Ei bine, acest panou face acest lucru în peste o mie de limbi.
Campionatul Mondial oferă posibilitatea unică suporterilor de toate
naţiile de a se reuni şi celebra împreună pasiunea pentru fotbal
într-un mediu incitant. Realizăm la nivel de expunere importanţa
campionatului pentru toţi cei implicaţi, iar Hyundai încurajează
prin această reclama participarea activă a suporterilor.”


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide