Modelele Renault Kangoo vizate
de această rechemare în service au fost produse între 1 şi 24
aprilie 2009, din cele 10.000 de modele care vor fi
rechemate în service, jumătate fiind vândute în Franţa.
Problema ţine de lungimea prea scurtă a conductelor
pentru lichidul de frână, în timp existând pericolul ca
acestea să se fisureze sau chiar să se desprindă, ceea ce poate
duce la consecinţe catastrofale. Până acum, nu a fost înregistrat
nici un accident din acest motiv, însă e bine că inginerii francezi
au descoperit această problemă şi se iau măsuri.
Operaţia de înlocuire a conductelor cu unele de o lungime
corectă, dar şi cu o rezistenţă mai mare la uzură, urmează să
dureze circa 90 de minute în service, fără nici un cost din
partea clienţilor, evident.
Este a doua rechemare în service la care este supus modelul
Renault Kangoo, după ce, la începutul anului, a fost nevoie de o
recalibrare a calculatorului care controlează
servodirecţia. În acea rechemare în service au fost
implicate circa 400.000 de modele Kangoo (produse în 2008) şi
Scenic (2006-2007).