Rechemare în service Ferrari 458 Italia: risc de incendiu
În sfârşit, oficialii mărcii de maşini sport italiene au
recunoscut oficial că este o problemă cu atât de mediatizatul
Ferrari 458 Italia. Mai exact, în cazul
utilizării intensive a maşinii, mai ales pe vreme călduroasă,
motorul se încinge foarte tare, iar materialul izolant din
compartimentul motor nu face faţă.
Prin urmare, după cum au demonstrat-o cel puţin patru epave
carbonizate (deşi neoficial ar fi chiar 10 maşini Ferrari 458 Italia arse în întreaga
lume), este nevoie de intervenţii specializate şi de
înlocuirea materialului izolator. Ceea ce se va
face în service-urile autorizate Ferrari, bineînţeles, gratuit.
În service vor fi rechemate 1.248 de modele,
construite înainte de iulie 2010. Acest lucru înseamnă o premieră
neplăcută pentru Ferrari, care astfel intră în „clubul”
fabricanţilor care sunt nevoiţi să recunoască o problemă de
concepţie şi fac un efort financiar mai mult sau mai puţin mare
pentru remedierea problemelor.
Probabil notorietatea brandului nu va fi ştirbită prea mult, dar
iată că avem un precedent: de acum încolo trebuie să ne
aşteptăm la mai multe rechemări în service ale maşinilor cu preţuri
exorbitante? Ceea ce ne face să ne întrebăm dacă nu cumva
domeniul maşinilor exclusiviste începe şi el să fie lovit serios de
politica reducerilor costurilor.
Oare ce marcă de prestigiu urmează să anunţe
rechemări în service pentru bolizii săi?