Ţinând cont de numărul foarte mare de unităţi produse, peste 1.000.000 de modele Dacia Logan, cele 4.164 vehicule reprezintă un procent foarte mic din total. Piesa care prezintă defectul, foarte probabil este produsă de un furnizor, va fi înlocuită absolut pe cheltuiala Dacia.
Acţiunea a demarat la 1 septembrie şi se va încheia în momentul în care vor fi verificate toate maşinile care fac obiectul acestei operaţiuni. Intervenţia în service durează între 20 de minute (dacă se face doar verificarea chiulasei motor) şi 4,4 ore, în cazul în care se procedează la înlocuirea semi-conurilor de supape.
Putem zice ca această rechemare în service reprezintă un semn de normalitate a producătorului autohton, prin asumarea unor probleme inerente mai ales atunci când vorbim despre piese venite de la diverşi furnizori. Putem să ne gândim la rechemările Toyota, peste 3,8 milioane de maşini afectate de probleme cu preşurile, sau un alt exemplu unde GM a rechemat în service maşini vechi de 10 ani pentru că erau în pericol de incendiu.