Rechemare în masă la Volvo: Toate exemplarele EX30 sunt rechemate din cauză unei probleme ce afectează vitezometrul
Volvo recheamă în service toate exemplarele de EX30 produse până acum din cauza unei probleme ce afectează modul în care este afișat vitezometrul.
Cel mai mic model din gama producătorului suedez va trece printr-o campanie de rechemare în service din cauza unor probleme de natură software. Se pare că Volvo EX30 suferă de un bug care ar putea afecta modul în care vitezometrul este afișat pe ecran, transmite Carscoops.
Astfel, fiecare exemplar al noului SUV pur electric este supus unei campanii de rechemare în service din cauza vitezometrului. Se pare că un bug de software afectează afișarea acestuia pe ecranul central – de altfel și singurul din cabina lui EX30.
O eroare a computerului se pare că este cea care face ca vitezometrul digital de pe ecranul tactil vertical montat central să treacă în modul „test” atunci când mașina este pornită. Această eroare poate fi remediată rapid și ușor printr-o actualizare de software over-air pentru cele 71.956 de vehicule afectate, astfel încât nu necesită o vizită la un dealer Volvo.
Problema ce afectează Volvo EX30 poate fi rezolvată printr-un update de software
Chiar dacă problema va putea fi rezolvată destul de ușor cu ajutorul unei actualizări de la distanță, aceasta rămâne o lovitură de imagine pentru Volvo. Producătorul auto părea că a rezolvat problemele ce afectau SUV-ul EX90. Acestea au dus la amânarea producție pentru fratele mai mare al lui EX30 cu aproape un an.
Succesorul electric al lui XC90 a intrat în producție la uzina Volvo din Charleston, Carolina de Sud, săptămâna trecută, după ce Volvo s-a confruntat cu o problemă de software legată de sistemele de asistență care echipează EX90. De asemenea, Volvo a trebuit să întârzie pentru scurt timp livrările EX30 la începutul acestui an din cauza unei alte probleme de software.