Ce reacție au avut românii când au văzut că noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway nu au motor diesel?
Românii au avut o surpriză de proporții când au văzut gama de motorizare a noilor Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway. Lipsește unul dintre cele mai populare motoare: 1.5 dCi. Cum au reacționat când au aflat?
Românilor nu le vine să creadă. Cei mai mulți dintre cei care au citit că nu va fi o motorizare diesel în gamele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway au fost de părere că cel mai probabil, este o informație greșită.
“Ați greșit voi. N-are cum să rămână Logan fără diesel. Nu mai e Logan”, consideră Mihai pe pagina de Facebook Promotor.
“N-are acum, dar sigur o să aibă. Trebuie să avem răbdare”, estimează Victor.
“Nu pot să cred. 1.5 dCi era cel mai important. Chiar îmi pare sincer rău că nu mai e motorul ăsta. Eu sunt taximetrist și am făcut aproape 700.000 de kilometri cu dieselul ăsta”, comentează dezamăgit Alex.
Alții înțeleg tendințele pieței europene și sunt resemnați. “Ușor, ușor, începe lumea să renunțe la diesel. Probabil se vede și în vânzări, lumea caută benzinare și mai nou, electrice. Acesta este viitorul, cât mai eco friendly”, este explicația lui Cosmin Agache.
Reacțiile la celelalte motorizări din gamele Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway
Sunt voci care cer motoare cu cilindree mai mare și mai mulți cai putere. Mulți clienți se așteptau ca în gamă să ajungă motorul turbo de 1,33 litri, disponibil în gama Dacia Duster, dar și la Renault Captur, Clio și Kadjar și Nissan Qashqai. Același motor pune în mișcare modele din gama compactă de la Mercedes.
“Stepway e superb! Merita măcar motorul pe benzină de 1,3 cu 150 de cai”, visează frumos Lucian.
Vasile încearcă să-i liniștească pe cei care se plâng de motoarele de 1.0 litru. “Am avut 0,9 TCe și eram mulțumit de acest motor, cu toate că este considerat motor de drujbă. Pe mine nu m-a dezamăgit. Totuși cred că ar fi fost mult mai ok să schimbe un pic mai mult la motorizări.”
Paul îi ceartă pe cei nemulțumiți: “Când văd comentariile legate de motorizări… Voi vreți să faceti NFS cu Loganul? Haideți să fim puțin mai realiști și să realizăm care este scopul acestei mașini. Atâția cârcotași care probabil conduc tigăi cu 300.000 de kilometri în bord și 500.000 de kilometri reali!”