Range Rover Velar facelift: abordare nouă în design și îmbunătățiri pentru varianta PHEV
Range Rover Velar primește un facelift axat în principal pe design și compania britanică plusează cu o versiune îmbunătățiță a bateriei pentru varianta de motorizare plug-in hibrid.
SUV-ul dispune acum de o nouă grilă cu faruri Pixel LED super-slim, iar în spate apare o noua bară de protecție completată cu o abordare diferită a stop-urilor.
Ce trebuie să știm despre Range Rover Velar facelift
Noua grilă se integrează mai bine cu plafonul panoramic și accentuează linia mediană continuă a caroseriei și mânerele ușilor escamotabile.
Britanicii introduc pentru partea frontală și noile faruri Pixel LED super-slim cu lumini de zi, în timp ce aspectul general este îmbunătățit cu o nouă bară de protecție spate și detalii întunecate.
Noile stopuri LED au un design mai sofistica sofisticat, oferind un aspect 3D atrăgător și iluminare super-red, iar partea din spate prezintă o lampă de frână pe toată lungimea lunetei.
La interior găsim cea mai recentă versiune a sistemului de infotainment Pivi Pro7 Range Rover cu o singură interfață de sticlă curbată de 11,4 inch poziționată ergonomic ceva mai sus pentru un acces mai ușor.
Comenzile pentru climă, scaune și volumul audio sunt vizibile pe fiecare parte a ecranului prin intermediul unor bare laterale noi, cu comenzi glisante multifuncționale pe fiecare parte.
Facelift-ul pentru Range Rover Velar introduse și noi culori de piele: Cloud, Caraway, Raven Blue și Deep Garnet. Acestea sunt completate cu noul ornament Moonlight Chrome de pe volan, contururile consolei centrale și prizele de ventilație.
Capacitate extinsă a bateriale pentru versiunea PHEV
Bateria pentru Range Rover Velar PHEV P400e va oferi prin acest facelift o capacitate crescută cu 12% până la 19,2 kw și autonomia de rulare în mod full electric crește la 64 de kilometri. Range Rover susține că sistemul de propulsie plug-in hibrid oferă o autonomie reală combinată pe benzină și electrică de aproximativ 684km.
P400e suportă standardul de încărcare rapidă de 50 kW, în acest caz fiind nevoie de 30 de minute pentru SUV-ul să ajungă la o capacitate a bateriei de la 0-80%. La domiciliu, se poate încărca de la 0-100% folosind un încărcător de curent alternativ de 7 kW în aproximativ două ore și jumătate.
Cel mai puternic model din gamă este P400: sub capotă avem un propulsor pe benzină de 3,0 litri cu șase cilindri MHEV, ce dispune de 400 CP și 550 Nm cuplu.
Range Rover Velar facelift poate fi deja comandat pe piața din Marea Britanie.