„Echipa ProSport semnează o nouă inovaţie jurnalistică şi dedică întreaga zi aniversării celor 50 de ani ai lui Gică Hagi, având alături vedete, sportivi şi fani din întreaga lume. Cotidianul sportiv a deschis seria surprizelor din 5 februarie cu o colecţie de mesaje semnate de zeci de oameni din toate zonele lumii, de la Japonia, Thailanda şi Australia la Patagonia, Brazilia şi Suedia”, precizează un comunicat.
În plus, pe parcursul zilei, cei care vor urmări secţiunea dedicată de pe site-ul prosport.ro şi pagina de Facebook a ProSport vor descoperi zeci de urări aniversare semnate de vedete precum Smiley, Teo Trandafir, Andreea Esca şi Virgil Ianţu, precum şi de foşti sportivi care au ţinut să fie alături de Hagi în această zi.
Maratonul jurnalistic HagiKingSize50 include o succesiune de materiale de colecţie: infografic dedicate celor mai importante recorduri, poveşti neştiute din cariera fotbalistului, cele mai spectaculoase imagini din cei 19 ani de carieră, golurile despre care a vorbit întreaga planetă, dramele şi momentele fericite din cariera lui Hagi povestite de martori, cum îl descriu Maradona, Cruyff, Pele, Guardiola şi alte mari legende pe Gică Hagi, o serie de editoriale semnate de Andru Nenciu, Matei Udrea, Costin Ştucan, Mihai Mironică, Florin Caramavrov, Mihai Ciucă şi Răzvan Toma şi multe alte surprize.
Mai mult, ProSport oferă ocazia tuturor suporterilor să se alăture celor care îi spun „La mulţi ani!” lui Gică Hagi. Aceştia pot filma un mesaj aniversar şi îl pot trimite pe adresa de mail a redacţiei, iar întreaga colecţie va ajunge drept cadou la Gheorghe Hagi.
Fanii celui care a marcat întregi generaţii de fotbalişti şi suporteri pot urmări pe reţelele de socializare, pe întreg parcursul zilei, hashtag-ul special #kingsizehagi.
„ProSport este platforma de informaţie şi entertainment dedicată fanilor sportului, care a reuşit constant să inoveze în mass-media sportivă. Brandul a semnat de-a lungul timpului cele mai multe recorduri în publishing-ul din România, de la primul ziar 3D la primul cotidian sportiv care a depăşit pragul de 100.000 de exemplare vândute„, precizează comunicatul.