ProMotor NEWS: X7 e aici! Imagini cu cel mai mare SUV BMW

Autor: Marius Vișan 08 sept. 2017 Știri auto

UPDATE

Odată cu prezentarea BMW Concept X7 iPerformance la Salonul Internaţional Auto (IAA) de la Frankfurt, BMW Group nu numai că dezvăluie un nou concept de model pentru segmentul de lux, ci introduce şi un nou concept de lux pentru marca BMW. Concept X7 iPerformance întruchipează această perspectivă sub forma unui exterior extraordinar, compus din linii concentrate, pe care îl combină cu un interior cu dimensiuni generoase, pentru şase persoane, redus la esenţial: forme elementare, materiale de înaltă clasă şi sistem de infotainment de ultimă oră, cu accentul pe conectivitate. Denumirea iPerformance denotă prezenţa unei tehnologii BMW eDrive care, combinată cu un motor BMW TwinPower Turbo pe benzină, creează un tren de rulare hibrid eficient şi dinamic ce excelează în toate situaţiile de conducere – inclusiv rulare cu emisii locale zero.

O avanpremieră a versiunii de producţie Acest studiu oferă o perspectivă asupra viitorului model de producţie care va debuta în 2018. Viitorul BMW X7 face parte din cea mai mare ofensivă de modele din istoria companiei. Ca parte a strategiei NUMBER ONE > NEXT, BMW Group îşi propune să-şi mărească semnificativ vânzările şi profitul generat în segementul de lux. BMW X7 joacă un rol esenţial în acest caz, aşa cum explică Ian Robertson, membru al Consiliului de Administraţie al BMW AG şi responsabil cu vânzările şi marca BMW: „După ce BMW a fondat segmentul Sport Activity Vehicle cu primul X5 în 1999, fiecare automobil X ulterior a deschid noi teritorii. BMW X7 continuă această tradiţie: noul model de vârf al familiei X extinde oferta BMW în clasa de lux şi redefineşte conceptul de lux pentru marca BMW şi dincolo de aceasta. De asemenea, întruchipează unul dintre cele mai importante elemente ale strategiei noastre corporate NUMBER ONE > NEXT, pentru a ne dezvolta prezenţa în clasa de lux. În plus, BMW Concept X7 demonstrează că este perfect posibil să combinăm un Sports Activity Vehicle mare cu un tren de rulare electrificat”.

Un studiu de caz pentru modernitate, lux şi prezenţă Statutul BMW Concept X7 iPerformance ca SAV BMW din clasa de lux este evident instantaneu. Exteriorul spectaculos, dimensiunile impozante şi proporţiile alese cu grijă îl înzestrează cu un sentiment extraordinar de prezenţă şi cu o estetică ultramodernă, care fuzionează cu dinamica specifică. „Conceptul introduce ADN-ul de Sports Vehicle Vehicle BMW în segmentul de lux. Noul limbaj de design BMW utilizează doar câteva linii foarte precise şi lucrări subtile de suprafaţă pentru a ridica standardul în ceea ce priveşte prezenţa şi prestigiul „, explică Adrian van Hooydonk, vicepreşedinte executiv al BMW Group Design. „BMW Concept X7 iPerformance are un sentiment sofisticat datorită utilizării discrete a formelor şi detaliilor incredibil de precise”.

Caracterul BMW Concept X7 iPerformance este evidenţiat şi la interior. Dimensiunea generoasă a automobilului formează baza pentru o experienţă de interior neegalată de orice model al mărcii construit vreodată. Ca urmare a interacţiunii dintre formele simple şi precise şi sentimentul deschis de spaţiu, conducătorul şi pasagerii se regăsesc într-un decor foarte modern, cu un sentiment de exclusivitate. Numeroasele posibilităţi oferite de conectivitatea digitală permit ca interiorul automobilului să fie transformat, după preferinţe, într-un loc personalizat de relaxare sau de productivitate.

În interiorul habitaclului spaţios al modelului BMW Concept X7 iPerformance, formele clare, culorile calde şi materiale selectate se combină pentru a crea o ambianţă foarte exclusivistă şi sofisticată. În plus, acoperişul panoramic mare oferă un nivel remarcabil de spaţiu deasupra capului pasagerilor şi, în acelaşi timp, oferă interiorului o senzaţie aerisită şi luminoasă, asemeni unui model decapotabil. Cele şase locuri de dimensiuni mari sunt dispuse pe trei rânduri, iar patru dintre ele au un design individual exclusiv. Asigurate de podeaua automobilului prin nimic altceva decât o bază subţire a şezutului, scaunele individuale permit celor care stau în spate să se bucure de spaţiu generos pentru picioare. Pielea de culoare bronz măslin închis, cu pigmentare aurie discretă, care acoperă suporturile scaunelor, transferă aerul de exclusivitate până la cele mai fine detalii, iar pielea Smoke White ce decorează restul scaunelor, oferă un contrast interesant. De asemenea, spătarul-scoică al scaunelor individuale este tapiţat cu piele şi contribuie la accentuarea ambianţei moderne şi elegante.

Un ansamblu perfect de materiale şi culori Linia întunecată a umărului, care se derulează sub ferestre, urmăreşte un orizont continuu prin habitaclu, care conferă un calm fresh interiorului strălucitor. Materialele decorative sunt utilizate cu moderaţie. Utilizarea selectivă a lemnului poros de frasin cu finisare mată de culoare închisă completează experienţa materialului natural. De asemenea, elementele din aluminiu mat şi lucios au fost încorporate cu atenţie pentru a adăuga alte atribute elegante. Iar sentimentul de lux al spaţiului de care beneficiază toate locurile este confirmat subtil prin intermediul fasciculelor de lumini laser din acoperiş şi prin iluminarea dinamică ambientală şi de contur.

Forme minimaliste în cockpitul conducătorului În centrul designului modern şi simplu al interiorului se află orientarea către conducător cu care sunt obişnuiţi clienţii BMW. Formele şi suprafaţa panoului de bord, a consolei centrale şi a uşilor le permit să „învăluie” conducătorul. Iar poziţia ridicată a scaunelor oferă o vizibilitate imbatabilă şi o vedere excepţională asupra drumului. Noul limbaj de design BMW, cu suprafeţe de dimensiuni mari şi muchii clare, conferă panoului de instrumente o estetică modernă „redusă la esenţial”. Ecranul panoului de instrumente, de 12,3 ţoli (31,24 cm), şi monitorul central tochscreen de informaţii sunt amplasate aproape de celălalt. Efectul este cel al unui afişaj neîntrerupt, sofisticat şi inteligent. Un nou concept de operare permite utilizarea interactivă a celor două afişaje. Sub ele, în panoul central şi consola centrală, gruparea funcţiilor în cadrul suprafeţelor curate şi finisate cu grijă subliniază abordarea minimalistă. Sticla de cristal, parţial iluminată din spate, de culoare Silver Night închis oferă decoraţiuni sofisticate pentru elementele de control precum maneta schimbătorului, controlerul iDrive şi butoanele multifuncţionale de pe volan.

Infotainment personalizat prin integrarea perfectă în automobil a universului digital al proprietarului Cele două scaune individuale din al doilea rând oferă toate avantajele perechii frontale. Primul semn al unei conexiuni între acoperişul panoramic şi caroserie apare confortabil în spatele celui de-al doilea rând de scaune, sub forma unei structuri Y, ceea ce înseamnă că pasagerii de pe rândul central se bucură de aceeaşi senzaţie de libertate şi lumină ca şi cei din faţă. De asemenea, pasagerii din rândul al doilea beneficiază de confortul unui infotainment personalizat datorită monitoarelor touchscreen ale sistemului de divertisment din spate. Aici, BMW Concept X7 iPerformance prezintă viziunea BMW Group de integrare perfectă a lumii digitale a clientului în automobil prin BMW Connected. De exemplu, pasagerii au acces la servicii digitale foarte personalizate, cum ar fi alegerea conţinutului de infotainment / birou, cu ajutorul căruia îşi pot face călătoria mai confortabilă, mai distractivă sau mai productivă. Iar conţinutul poate fi împărtăşit şi cu ceilalţi de la bord.

De exemplu, pot trimite o piesă către sistemul muzical al automobilului printr-un gestul tactil, pot înainta un articol interesant pe ecranul alăturat pentru ca celălalt pasager să îl citească sau să transfere o adresă din e-mailul propriu direct în sistemul de navigaţie al maşinii. Coregrafia LED interactivă prin intermediul uşilor şi al panoului de instrumente monitorizează fluxul de comunicare dintre ecranele din spate şi afişajul din partea frontală a habitaclului.

Exteriorul – dimensiuni şi prezenţă impresionante Exteriorul vast al BMW Concept X7 iPerformance proiectează cu încredere experienţa exclusivă din interiorul automobilului în lumea exterioară. Proporţiile verticale clare, cu o gardă la sol semnificativă. identifică conceptul ca fiind un model X fără a fi necesar să fie privit de două ori. În acelaşi timp, conceptul are propriul limbaj de design inconfundabil – unul nou pentru BMW – printr-o gamă de detalii şi caracteristici de design care îl diferenţiază clar de modelele anterioare. Privită din orice unghi, interacţiunea dintre un număr mic de linii precise şi suprafeţe sculptate artistic reprezintă o declaraţie charismatică a modernităţii şi exclusivităţii.

O nouă imagine în familia BMW X Partea frontală a BMW Concept X7 iPerformance este marcantă, înălţimea automobilului asigurând că se ridică proeminent pe şosea. Într-o interpretare complet nouă a elementelor BMW clasice, designul părţii frontale reuneşte diferitele faţete ale automobilului într-o declaraţie vizuală puternică. Grilă BMW mare şi verticală, aflată în centrul părţii frontale verticale, acaparează atenţia. Rama şi barele grilei sunt piese unitare şi au un design solid, ca şi cum ar fi făcute dintr-o singură bucată. Şi totuşi, dacă o privim din nou, contraste fascinante apar între marginile strălucitoare şi suprafeţele mate, toate acestea dând o vibraţie suplimentară şi elegantă în impresia frontală.

Secţiunile superioare ale farurilor duble alungite şi subţiri, cu lumini laser BMW, sunt conectate cu grila BMW mare. Un X albastru în lumina laser BMW oferă un indiciu încrezător asupra faptului că acest concept este un membru al familiei SAV de la BMW. Farurile şi grila radiatorului se combină pentru a crea un contrast dinamic. Suprafeţe mari şi puternic sculptate înconjoară simbolurile de design BMW tradiţionale, subliniind estetica coezivă şi musculoasă a părţii frontale a automobilului.

O bară proeminentă se extinde pe toată lăţimea frontaăl în secţiunea sa inferioară, înainte de a se ridica vertical pentru a încadra prizele de aer exterioare în marginea lor superioară. Acest lucru conferă părţii frontale o postură superioară. Orientate vertical, elementele aerodinamice accentuează suplimentar poziţia puternic asigurată a automobilului pe şosea. Pe de altă parte, caracteristicile X specifice, precum barele trapezoidale şi scutul de protecţie, sunt doar sugerate, designul lor discret fiind integrat în tema unei suprafeţe clare şi exclusive.

Proporţii impresionante Din lateral, BMW Concept X7 iPerformance are o imagine somptuoasă, completată cu garda la sol caracteristică modelelor X. Partea frontală aproape verticală, spatele atractiv şi aproape vertical şi unghiul ce creşte abrupt de la roţile spate spre hayon oferă proporţiilor musculoase o abordare modernă. Liniile înalte ale flancurilor aduc încredere expresivă în silueta automobilului. Iar linia lungă a umerilor extinde automobilul şi insuflă o tensiune atletică spre flancuri. De asemenea, separă caroseria maşinii în habitaclul luminos şi aerisit (care oferă o previzualizare a interiorului spaţios) şi formele metalice musculoase.

Pentru prima dată la un model X, pasajele roţilor prezintă un decupaj circular şi accentuează exclusivitatea şi eleganţa flancurilor. Suprafaţa precisă absoarbe pasajele puternice ale roţilor într-o mişcare estetică. Suprafeţele câştigă volum şi forţă în timp ce se îndreaptă către spate, subliniind mai mult dinamismul subtil al automobilului atunci când este privit din lateral.

Accente îndrăzneţe pe flancuri O bandă de crom în pragurile uşilor oferă un contrapunct exclusiv faţă de linia lungă şi extinsă a umerilor automobilului şi suprafeţele sofisticate de mai jos. Ca şi în cazul elementului decorativ al părţii frontale, banda cromată încadrează Air Breathers într-un accent vertical, înainte de a continua în linie dreaptă până în spate. Aceste contururi pentru prizele de aer faţă, laterale şi spate creează o impresie geometrică precisă şi conferă automobilului un sentiment de soliditate robustă.

Culoarea exterioară exclusivistă Manhattan metalizat scufundă suprafeţele şi formele automobilului într-un bronz măslin închis. Cu designul lor multi-spoke, jantele de 23 de ţoli, din aliaj uşor, combină forţa musculară pentru care modelele BMW X sunt renumite, cu exclusivitatea unui sedan de lux BMW, în timp ce inserţiile optimizate aerodinamic dintre spiţe reduc forţa de rezistenţă. În plus, elementele aero vizibile din faţă şi din spate asigură, de asemenea, un flux de aer îmbunătăţit în jurul acelor zone ale automobilului şi trimit un mesaj vizual puternic al eficienţei conceptului de propulsie plug-in hybrid. Asemenea contururilor geamurilor laterale, acoperişul panoramic este încadrat de o bandă cromată atractivă, care se extinde de la un montant A până în spate – şi se întoarce pe cealaltă parte a automobilului. În acelaşi timp, structura de susţinere a acoperişului – transparentă şi în formă de Y – adaugă un detaliu decorativ modern.

Putere, prezenţă şi exclusivitate la partea spate Partea din spate a BMW Concept X7 iPerformance transmite o declaraţie impresionantă de autoritate puternică şi eleganţă exclusivă. Dimensiunea impunătoare a caroseriei – cheia pentru spaţiul interior foarte generos – este foarte clară atunci când este privită din spate. Elementele aero verticale marchează în mod clar spatele automobilului în lateral. În cadrul siluetei spate verticale, stopurile subţiri separă volumele caroseriei, iar o bară cromată elegantă conectează cele două elemente de iluminat. Luminile creează o formă L tridimensională şi oferă spatelui un detaliu tehnic care inspiră precizie. Ca şi în partea frontală, suprafeţele încadrează luminile asemenea unor bijuterii. Absenţa ţevilor de eşapament este un indiciu al conceptului de propulsie plug-in hybrid al automobilului. Iar scutul subtil, în culoarea caroseriei, asigură că spate îşi încheie progresul spre drum într-un mod elegant.

Prezenţă de brand distinctivă pentru automobilele BMW din segmentul de lux Ca parte a viitoarei sale ofensive de modele, BMW a dezvoltat o nouă prezenţă pentru automobilele sale de lux, prin care profilul şi poziţionarea celor mai exclusivi membri ai gamei sale sunt incluse într-o categorie distinctă de produse. Noul BMW Seria 8, noul BMW X7, BMW i8 şi noul BMW i8 Roadster se vor alătura BMW Seria 7 în portofoliul semnificativ extins al mărcii în segmentul de lux. Identitatea şi atitudinea împărtăşită de modelele de elită ale BMW sunt reluate într-un nou design al siglei, care combină o versiune alb-negru a logo-ului producătorului, utilizat în premieră acum 100 de ani, cu numele companiei – „Bayerische Motoren Werke” – scris în întregime.

Având în vedere estetica sa clasică şi discretă şi numele original al companiei, logo-ul scoate în evidenţă istoria fără egal a BMW. Curajul de a explora soluţii şi concepte autonome şi capacitatea de a face faţă provocărilor, din care să marca să iasă mai puternică, sunt elemente înrădăcinate în patrimoniul BMW. Această abordare – care cuprinde totul, de la primul motor aero pentru recorduri mondiale de altitudine până la lansarea mărcii BMW i – s-a dovedit a fi o reţetă pentru succes, dar a demonstrat şi pasiunea, încrederea şi darul companiei de a aduce viitorul în prezent. Noua prezenţă pentru modelele din segmentul de lux ale mărcii va fi prezentată în premieră la Salonul Internaţional Auto (IAA) de la Frankfurt, în perioada 14-24 septembrie 2017.


Cei de la BMW au promis să dezvăluie ceva destul de mare la Salonul Auto de la Frankfurt şi nu glumesc, deoarece compania va introduce noul concept X7 iPerformance.

Imaginile furnizate de Wheelsage arată că conceptul vine cu o grilă enormă, multe ornamente metalice şi un stil îndrăzneţ vizibil peste tot.

Designerii au instalat de asemenea jante masive din aliaj şi un acoperiş panoramic din sticlă. 

Cabina are o abordare diferită, deoarece pare mult mai luxoasă şi mai subtilă decât exteriorul.

Detaliile complete vor fi anunţate în viitorul apropiat, dar putem vedea că conceptul are scaune din piele în două tonuri, ornamente din lemn şi accente luminoase.

Tehnologia va juca, de asemenea, un rol major, şoferii vor fi înconjuraţi de instrumente de bord noi, un sistem infotainment iDrive şi un volan futurist.

Modelul X7 iPerformance va utiliza probabil o propulsie hibridă plug-in, cum ar fi versiunea 740e iPerformance, care are un motor cu patru cilindri care este susţinut şi de un motor electric cu un pachet de baterii litiu-ion de 9,2 kWh.

Modelul de producţie va fi oferit cu cel puţin trei motoare diferite, printre care un TwinPower Turbo de 3,0 litri, cu 335 CP şi un motor TwinTurbo Turbo V8 de 4.4 litri care dezvoltă 445 CP (332 kW). 

GALERIE FOTO


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide