ProMotor NEWS: BMW lansează un serviciu de automobile pe bază de abonament

Autor: Marius Vișan 05 apr. 2018 Știri auto
ProMotor NEWS: BMW lansează un serviciu de automobile pe bază de abonament

În SUA BMW Financial Services a anunţat debutul Access by BMW, un nou serviciu de automobile pe bază de abonament care oferă membrilor acces nelimitat la o flotă diversă de automobile BMW printr-o singură plată lunară. Access by BMW a debutat ca program-pilot la Nashville (statul Tennessee), la data de 4 aprilie. Programul va fi oferit de dealerii BMW locali care sunt şi responsabili pentru livrarea şi întreţinerea automobilelor.

Membrii Access by BMW vor avea posibilitatea de a solicita un automobil prin intermediul unei aplicaţiei mobile dedicate (disponibilă atât pentru iOS, cât şi pentru Android). Odată ce automobilul a fost solicitat, un consultant BMW va livra personal automobilul care se apropie cel mai mult de nevoile clientului, la locaţia şi momentul dorite. Automobilele sosesc cu rezervorul plin, complet pregătite şi cu setările personale deja prestabilite. Nu există nici o limită în ce măsură membrii pot schimba automobilele într-o anumită lună.

„Cum clienţii continuă să exploreze piaţa mobilităţii aflată în continuă creştere, ofertele legate de servicii sunt din ce în ce mai solicitate. Prin Access by BMW, membrii noştri se vor bucura de libertatea mobilităţii personale cu acces la o gamă largă de automobile foarte emoţionale”, a declarat Ian Smith, director executiv al BMW Group Financial Services pentru SUA şi Regiunea Americilor. „Serviciile pe bază de abonament sunt tot mai atractive pentru clienţii noştri şi suntem încântaţi să oferim un serviciu de mobilitate care îndeplineşte nevoile lor individuale.”

Pe timpul fazei-pilot, calitatea de membru Access by BMW va fi oferită în două niveluri, cu preţuri variind între 2.000 şi 3.700 de dolari pe lună, care includ întreţinerea automobilului, asigurare şi BMW Roadside Assistance. Pe măsură ce programul se extinde, vor fi adăugate niveluri suplimentare, care să permită accesă la o gamă şi mai largă vastă de automobile BMW. Cele două niveluri iniţiale sunt:

Un nivel „Legend” va include o selecţie de modele BMW sedan, coupé, cabriolet şi BMW Sports Activity Vehicle precum: BMW Seria 4 (coupé şi cabriolet), BMW Seria 5 şi versiunea plug-in hybrid BMW 530e iPerformance, BMW X5 (Sports Activity Vehicle), versiunea plug-in hybrid BMW X5 xDrive40e iPerformance şi BMW M2.
Mult mai plin de emoţie şi interesant, nivelul „M” va consta din cele mai puternice şi performante modele BMW precum: BMW M4 Cabriolet, noul M5, BMW M6 Cabriolet, dar şi modele Sports Activity Vehicle BMW X5M sau Sports Activity Coupé BMW X6M.
„Un pilot-program este o mare oportunitate pentru noi de a învăţa. În viitor, reţeaua naţională de dealeri BMW va fi parte integrantă pentru succesul Access by BMW”, a declarat Smith. „Vom depinde foarte mult de colaborarea lor strânsă pentru a continua să îndeplinim şi să depăşim aşteptările clienţilor şi să asigurăm dezvoltarea sustenabilă a acestui nou model de afaceri.”


Urmărește Promotor.ro pe Google News



Marius Vișan
Marius Vișan
Marius Vișan a poposit în lumea auto în anul 2015, însă cu jurnalismul online este familiarizat încă din anul 2006 când a început cursurile Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării. Contactul cu mașinile l-a luat la vârsta de 18 ani, odată cu obținerea permisului auto. Pasiunea ... citește mai mult
Visan Marian
Visan Marian
Începând cu anul 2015, Marian Vișan s-a implicat în domeniul auto, însă experiența sa în jurnalismul online începe din 2006, în timpul studiilor la Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării. La vârsta de 18 ani a început să se familiarizeze cu mașinile odată cu obținerea permisului ... citește mai mult

Comentarii
Inchide