Programul Premio – acum şi în Bucureşti

Autor: Dan Vache 06 mai 2009 Știri auto

 

Premio Primat Silver, in BucurestiSituat pe Şoseaua Fundeni, Premio Primat Silver este primul magazin-service Premio din Bucureşti şi cel de-al doilea din programul inovativ, demarat la nivel naţional şi care urmează să ajungă, până la finalul anului, în cele mai importante oraşe din ţară. Goodyear Dunlop Tires România îşi va extinde parteneriatele unice de afaceri pe care le deţine în România, într-o nouă strategie de afaceri, care presupune îmbinarea rafinată şi inovativă a activitaţilor de retail cu cele de service, prin implementarea la nivel naţional a standardelor şi valorilor bine cunoscutului concept Premio de la Goodyear.

Cu un accent deosebit pe respectul faţă de clienţi şi cu un obiectiv de a oferi 101% satisfacţie, magazinele-service Premio sunt prin natura lor proiectate ca nevoile particularizate şi confortul individual al fiecărui client în parte să fie deservite şi asigurate de o echipă de profesionişti care va lucra şi opera cu maxim de eficienţă.

"Premio este un concept menit să preîntâmpine şi să deservească nevoile cele mai diverse ale clienţilor noştri inteligenţi, care optează din ce în ce mai mult pe valoarea justă a raportului calitate-preţ”, a precizat Ovidiu Bălan, Director General pentru România şi Bulgaria al Goodyear Dunlop Tires România.

Premio, un concept Goodyear"Este, de asemenea, un concept care se adresează dealerilor noştri, cu care avem parteneriate unice stabile şi pe care îi susţinem în permanenţă în activităţile lor de afaceri. Încercăm să dezvoltăm acest concept implicând o serie de resurse care să asigure succestul acestui nou tip de parteneriat. În acest sens, inclusiv taxa de franciză va avea o valoare mai mult simbolică în primul an de activitate a fiecărui magazin-service Premio”, a adăugat acesta.

Concept inovativ generat de schimbările permanente ale pieţei şi ale consumului de anvelope, Premio propune în primul rând standarde de calitate şi o concepţie 100% inspirată din declaraţiile de valoare ale companiei Goodyear privind importanţa relaţiei cu fiecare client în parte.

"Prin deschiderea primelor magazine-service Premio şi în România, aducem încă o dată în prim plan valorile Goodyear de a pune un deosebit accent pe nevoile clienţilor noştri, atât prin standarde de calitate deosebite, cât mai ales prin acordarea respectului cuvenit fiecărui client în parte. Conceptul Premio pune în centrul atenţiei nu doar calitatea produselor şi serviciilor, ci şi calitatea relaţiilor cu clienţii noştri direcţi”, a subliniat Ovidiu Bălan.

Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS) în 1996 şi este un concept al companiei Goodyear, furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există 3.800 de magazine-service Premio, HiQ sau Vulco, toate reprezentând acelaşi concept. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.

În prezent, magazine-service Premio sunt funcţionale în 6 ţări din Europa de Est. Acum, aceste magazine-service sunt active şi în România, nivelul investiţiilor realizate de un partener putând ajunge până la un sfert de milion de euro. Goodyear Dunlop Tires România îşi susţine partenerii Premio atât financiar, cât şi logistic, investind totodată în activităţi de marketing şi training al personalului calificat.


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide