Ce probleme are un BMW Seria 3 diesel cu 220.000 de kilometri, scos la vânzare?
Un BMW Seria 3 diesel se vinde cu 15.000 de euro. Are peste 220.000 de kilometri, dar pare bine întreținută. Ce probleme are totuși?
Mașina arată ca nouă de la distanță. Dar câțiva pași în față și lucrurile se schimbă un pic. Dan de la Mașina Potrivită verifică un BMW Seria 3 cu peste 220.000 de kilometri, 221.363, mai exact. 40.000 dintre aceștia sunt parcurși de actualul proprietar în România. În versiune 320 d, limuzina premium, cu an de fabricație 2016, a fost victima unor incidente.
Bara spate a fost revopsită, dar rezultatul nu este tocmai grozav. Vopseaua are aspectul cojii de portocală. Dar aripa față stângă, revopsită peste hotare, arată impecabil.
Apar mici ciobituri pe parbriz, dar și pe faruri, nimic anormal pentru o mașină care are în palmares drumuri pe șosele de mare viteză.
Proprietarul a ales să revopsească și bara față, dar nici această lucrare nu a ieșit prea bine. După un strat nou de vopsea, capota prezintă un început de exfoliere.
Anvelopele și discurile de frână de pe puntea față par uzate, dar plăcuțele de frână nu necesită înlocuire urgentă. Probleme asemănătoare pe puntea spate.
La o privire pe dedesubt, se poate observa că proprietarul a condus cu grijă.
Cum merge un BMW Seria 3 diesel după 220.000 de kilometri?
Motorul diesel B47 cu patru cilindri și tehnologie TwinPower Turbo dezvoltă 163 de cai putere și este cuplat la o transmisie automata cu opt rapoarte. Apare o mică scurgere de ulei, care are nevoie de o verificare suplimentară.
Unitatea reacționează rapid la orice apăsare a accelerației, iar mașina se comportă exemplar.
Mai mult, modul în care arată cabina demonstrează, încă o dată, că proprietarul a avut grijă de sedanul german. Pielea neagră de pe scaunele încăzlite, cu șezut reglabil, prezintă urme minime de uzură chiar și după 220.000 de kilometri.
15.000 de euro cere proprietarul pe acest BMW Seria 3 diesel.
VIDEO: