Primul test cu noul Volkswagen Golf. Cum merge mașina? FOTO
Noul Volkswagen Golf a bifat primul test internațional, la o lună după ce a fost dezvăluit. Modelul a fost condus de jurnaliștii europeni în Portugalia, pe șoselele de pe țărmul Oceanului Atlantic. Cum li s-a părut?
Noul Volkswagen Golf a fost dezvăluit luna trecută, în cadrul unui eveniment care a avut loc la Wolfsburg. Primul test video vine de la Autogefuel și este un test cu versiunea
Golf Mk8 vine cu faruri LED IQ-Light, rezervate echipării de top, o capotă redesenată, un profil cu linia acoperișului descendentă, care îi subliniază natura dinamică, și o parte posterioară cu stopuri noi, cu dispunere orizontală.
Golf a crescut în dimensiuni, măsoară acum cu 3 centimetri mai mult în lungime, ajungând acum la 4.284 milimetri, dar și-a păstrat ampatamentul de 2.636 de milimetri.
Și în cabină apar o serie de noutăți, printre care volanul redesenat și noul selector al transmisiei automate. Echiparea standard include un instrumentar digital de 10,25 inci și un ecran tactil de 8,25 inci, în timp ce head-up display-ul cu laser și proiecție pe parbriz este oferit opțional. Tot opțională este și navigația Discover Pro, care aduce la bord ecranul tactil mai mare, de 10,25 inci, formeazând astfel sistemul Innovision Cockpit. Noul Volkswagen Golf primește și control vocal, sistemul fiind activat la rostirea salutului „Hey Volkswagen!”.
Autogefuel a testat versiunea cu motor pe benzină de 1,5 litri TSI cu patru cilindri, cu echipare intermediară Style. Această versiune este disponibilă cu 130 și 150 CP, cu tehnologie de decuplare a doi cilindri în sarcini parțiale.
“Se simte ca un Golf”, este concluzia jurnalistului de la Autogefuel. “Suspensia își face treaba, este confortabilă, dar și sportivă.” Acesta vorbește și despre consumul redus față de cifrele generației anterioare, dar și despre atmosfera aerisită și senzația de spațiu dată de noul Golf. Direcția este foarte responsivă, comportamentul este dinamic, mai ales pe modul Sport, și, ce este mai important pentru fanii bestseller-ului german, Mk8 rămâne un Golf.
Noul Golf este cel care demarează ofensiva hibridă în gama compactă. Nu mai puțin de cinci versiuni electrificate vor fi disponibile: două plug-in hybrid și trei mild hybrid. Anul viitor, își vor face apariția și Golf GTI, Golf GTI Cup și Golf R. Acesta din urmă va fi noul vârf de gamă, cu 330 de cai putere. Nu se va regăsi în ofertă un e-Golf, pentru că responsabilitatea rulării cu emisii zero îi revine acum noii game ID.