Primul spot publicitar 3D pentru Mazda
Spotul publicitar are o durată de 30 de secunde şi a fost
dezvoltat în Germania prezentând noua Mazda3. Spotul 3D va fi
difuzat înaintea tuturor filmelor care vor fi vizionate în format
3D în Sala Mazda. Producţia cinematografică alături de care a fost
prima dată difuzat clipul publicitar este „Călătorie în
Africa”.
Compacta Mazda3 este cel mai bine vândut model al
constructorului japonez, cu peste 2.000.000 de unităţi
comercializate de la lansarea primei generaţii. Noua Mazda3,
lansată anul trecut este deja apreciată la nivel global, primind 23
de premii. În România modelul beneficiază de o ofertă specială
valabilă până la 30 iunie.
Sala Mazda din cadrul Cinema City Cotroceni a fost inaugurată în
luna decembrie a anului trecut şi este primul proiect de comunicare
de o asemenea amploare a unui brand auto din România. Sala are o
capacitate de 216 locuri şi este personalizată atât la interior
prin poziţionarea logo-ului Mazda pe pereţi şi pe tetierele
scaunelor, cât şi în zona de acces a cinematografului şi la
intrarea în sală.